logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۳۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
وزیر کشور:

ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم و فشار دشمنان، بی‌نظیر و بُهت‌آور است

ایستادگی-ملت-ایران-در-برابر-تحریم-و-فشار-دشمنان،-بی‌نظیر-و-بُهت‌آور-است
وزیر کشور گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم و فشار دشمنان، بی‌نظیر و بهت‌آور بوده و برای ذهن‌های عادی، قابل تحلیل نیست.

به گزارش موج رسا; سردار احمد وحیدی شامگاه دوشنبه (19 مهر) در آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان اظهار داشت: هر کدام از شهدا و بزرگانی که از بین ما می‌روند در واقع زمینه ظهور را فراهم می‌کنند چون این رفتن‌ها و شهادت‌ها و نام‌آوری‌هایی که در عرصه عزت دینی صورت می‌گیرد، زمینه‌سازان ظهور هستند.

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هدایت‌های رهبر عظیم‌الشان انقلاب حرکت می‌کند و در فضای امام زمانی تنفس می‌کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد تا ما را با توطئه‌ها و حنگ‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای مشغول کرده و از مسیر اعلی منحرف کنند اما ملت ایران نشان داد که در مسیر خودش مستحکم است و ظهور را با تمام وجودش می‌طلبد و در این راه، استوار است و شهید می‌دهد.

وحیدی افزود: ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم و فشار دشمنان، بی‌نظیر و بهت‌آور بوده و برای ذهن‌های عادی، قابل تحلیل نیست.

وزیر کشور با اشاره به جنگ سخت اقتصادی علیه ملت ایران گفت: همه عالم، یک بار دیگر در کنار هم ایستاده‌اند تا ملت ایران را در جبهه دیگری به نام اقتصاد به زانو درآورد چرا که دشمن در جبهه جنگ و امنیت شکست خورده و تصورشان این است که در جبهه اقتصاد می‌توانند ملت ایران را به زانو درآورند اما تمام فشارها و تلاش‌های آن‌ها ناموفق بوده است.

وی اظهار داشت: مردم در انتخابات اخیر تصمیم گرفتند به کسی رای دهند و فردی را انتخاب کنند که حرفش این بود که ما هیچ احتیاج و نیازی به غرب نداریم و خودمان با عنایت الهی، توجه مسئولین و اراده‌های مستحکم ملت، راه خود را به جلو می‌بریم.

وحیدی با بیان اینکه این حرکت، نقطه عطف بسیار مهمی بوده و به حساب دیگر، شیب تند حرکت ملت ایران به بالا است، خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران نشان داد که جنگ فیزیکی، جنگ نرم و همچنین جنگ روانی دشمن نتوانست ترس در دل ملت ایران ایجاد کند و ملت، تصمیم خود را گرفت و یک بار دیگر نشان داد که به تحقق شعارهای انقلاب و ارزش‌های عظیم مکتب الهی، عازم است.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم و عزم برای همگان به‌ویژه کسانی که در جایگاه مسئولیت قرار دارند، مسئولیتی بس سنگین است، تصریح کرد: مسئولین باید خواست ملت را در عمل، تحقق عینی ببخشند.

وحیدی با بیان اینکه ملت گفت که با شعار اصیل انقلاب و حفظ ارزش‌ها به جنگ با توطئه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی می‌رویم و پیروز هستیم، افزود: حالا ما باید بگوییم ما هستیم و این ملت که باید به پیروزی برسیم.

وزیر کشور گفت: شاید این جنگ اقتصادی، یکی از گردنه‌های نهایی است که اگر از این گردنه بگذریم در اوج قله قدرت، قرار می‌گیریم و دشمن به کلی از تسلیم ملت و نظام اسلامی ایران، ناامید می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز جنگ اقتصادی از میانه راه، فراتر رفته و به نزدیکی قله رسیده و محکوم به پیروزی هستیم و این گردنه‌ها به معنای مسیر ظهور است و امروز در آن نقطه قرار داریم.

وحیدی با بیان اینکه دولت سیزدهم به اراده الهی، توجه معصومین(ع) و خواست ملت شهیدپرور در جایگاه خدمتگزاری به مردم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: حالا باید نشان دهیم که ما می‌توانیم به دشمن خبیث و ستمگر پیروز شویم.

وی با بیان اینکه این مفهوم و اراده باید در تک‌تک جغرافیای مقدس تجلی پیدا کند، افزود: در استان زنجان با افتخارات بلند و و ارزش‌های پرطمطراقی که بر استان، حاکم بوده و حاکم است، لقب بسیار ارزشمند پایتخت شور و شعور حسینی را به خود گرفته که لقب درستی است.

وزیر کشور گفت: شور و شعور حسینی یعنی پیروزی بر دشمن، آزادگی، سرافرازی، هیچ مشکلی را مشکل ندانستن و موانع را از سر راه برداشتن و با قدرت به نقطه هدف رسیدن است.

وی با بیان اینکه تعداد شهدا فقط یک عدد نیستند بلکه جریان بزرگ هستند، ابراز کرد: نبابراین امروز یک تکریم و معارفه ساده نداریم بلکه توجه به شرایط خاص کشور و دنیا و توجه به میثاقی است که بسته‌ایم و لقبی که برای خودمان پذیرفته‌ایم که بسیار مسئولیت‌آور است.

وزیر کشور با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های زیادی بهره‌مند است، گفت: اولین ظرفیت استان زنجان، ظرفیت بسیار بزرگ و ارزشمند معنوی است و علاوه بر آن ظرفیت‌های انسانی و طبیعی زیادی دارد و استان زنجان می‌تواند تصمیم بگیرد که در یک سلسله مسائل مانند کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد دیجیتال و.... الگو باشد.

وی اظهار داشت: شاید در ابتدا کوچک به نظر آیند اما اگر تمام این ظرفیت‌ها در کنار هم جمع شوند، اتفاقات و ارزش‌های بزرگی از دل آن‌ها آفریده می‌شودکه این‌ها در دولت سیزدهم باید محقق شوند.

وحیدی تصریح کرد: کارهای بزرگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور انجام شده که قابل مقایسه با قبل از آن نیست و امروز ما به‌رغم خواسته دشمن در نقطه جهش و پرش قرار داریم.

وزیر کشور بیان کرد: دولت اسلامی یعنی مرحله سوم انقلاب از 5 گام که رهبر معظم انقلاب فرمودند که نمونه آن را در استان زنجان می‌خواهیم پیاده کنیم.

وی افزود: رشوه و فساد در دولت اسلامی نیست و در برابر آن همدلی و همراهی است و هر مسئولی خود را خادم مردم می‌داند و ارزش خود را در خدمتگزاری به مردم می‌داند و نیت‌ها در دولت اسلامی، الهی است و تنبلی وجود ندارد و کار و تلاش است.

وحیدی ادامه داد: بهره‌وری در دولت اسلامی بالا است، منایع طبیعی در ان ضایع نمی‌شود و به بهترین وجه استفاده می‌شود، اسراف و تبعیض وجود ندارد و ارزش‌ها حرف اول را می‌زند.

وی تصریح کرد: اگر دولت اسلامی شکل بگیرد به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جامعه اسلامی آماده است که شکل کامل و تمام‌عیار خود را پیدا کند و گام بعدی، تحقق تمدن اسلامی است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید با گام‌های بلندتری حرکت کنیم تا تحقق تمدن اسلامی بر روی زمین شکل بگیرد که مقدمات زمینه‌ساز ظهور می‌شود، اظهار داشت: در این آرمان‌ها آرامش، آسایش، رفاه، وفاق ملی و اجتماعی وجود دارد و استاندار، نقطه کانونی است که باید تحقق این تلاش را با میدان‌داری میان تمام دستگاه‌های دولتی، ارتباط صمیمانه با مردم و پیش‌بینی الگوهای حکمرانی، تحقق بخشد.

به گزارش موج رسا؛ در این آئین ضمن قدردانی از زحمات فتح‌اله حقیقی استاندار سابق زنجان، محسن افشارچی به عنوان استاندار جدید زنجان معرفی شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر