logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۳۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نیروی انتظامی چشمان بیدار جامعه است

نیروی-انتظامی-چشمان-بیدار-جامعه-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه نیروی انتظامی چشمان بیدار جامعه است گفت: نیروی انتظامی امنیت را در جامعه ایجاد کرده و زندگی با امنیت معنا پیدا می‌کند.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت با تلاش نیرو‌های مسلح کشورمان بدست آمده است اظهار کرد: زندگی در سایه امنیت شیرین است و این امنیت را مدیون شهدا و نیروهای مسلح کشورمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی چشمان بیدار نظم و انتظام جامعه است تصریح کرد: همدلی و همراهی بین جامعه اطلاعاتی استان وجود دارد و امنیت نتیجه این همدلی است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در مورد اهمیت اقدامات نیروی انتظامی فرمودند که اقتدار نیروی انتظامی مهمترین مسئله نیروی انتظامی بوده و مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی امنیت است ادامه داد: اقتدار توام با عدالت، مروت مظهر اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا وجود دارد که ماموری به راحتی زانوی خود را بر گردن انسانی می‌گذارد و به جان یک انسان را می‌گیرد بیان کرد: این ظاهر اقتدار در این کشور علیه مردم است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه اقتداری که توام با ترحم، مروت و اخلاق نباشد نتیجه آن شرمندگی و فلاکت بار خواهد بود گفت: خروج خفت بار آمریکا از افغانستان نتیجه اقتدار غیرانسانی آنها است.

وی با تاکید براینکه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم وارد افغانستان شد افزود: جنایت‌های آمریکا در همه جا وجود دارد و مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکا بعد از 20 سال ویرانی در افغانستان کشور را به طالبان تحویل داد افزود: در این کشور اقتدار در کنار معنویت و اخلاق قرار ندارد و خیلی از نظامیانی که از افغانستان برگشتند به بیماری‌های روانی دچار شدند.

وی با بیان اینکه اخیرا مقام معظم رهبری مدال علوی را بر سینه نظامیان کشورمان چسباندند بیان کرد: این نشان می‌دهد که رهبر رهبری از عملکرد نیرو‌های نظامی کشورمان رضایت کامل دارند./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر