logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۳۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

دستگیری بیش از 300 نفر در حوزه قاچاق کالا و جرائم مالی و اقتصادی در زنجان

دستگیری-بیش-از-300-نفر-در-حوزه-قاچاق-کالا-و-جرائم-مالی-و-اقتصادی-در-زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هوشمند سازی پلیس مهمترین اولویت نیروی انتظامی استان زنجان است گفت: در شش ماهه امسال دستگیری بیش از 300 نفر در حوزه قاچاق کالا و جرائم مالی و اقتصادی در استان زنجان دستگیر شدند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: در شش ماهه امسال حدود 268 هزار مورد تماس از سوی مردم از کانال 110 با پلیس انجام شده است.

وی با تاکید براینکه از این تعداد بیش از 104 هزار مورد عملیاتی شده است تصریح کرد: سرقت بیشترین جرائمی است که در استان زنجان در حوزه برخورد با جرائم ثبت شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال بیش از 2 هزار و 132 نفر سارق در استان زنجان دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است ادامه داد: همچنین امسال یک هزار و 136 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های استان زنجان تحویل داده شد که در این حوزه نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه بیش از 300 نفر در بخش قاچاق کالا و همچنین جرائم مالی و اقتصادی در سطح استان زنجان دستگیر شدند ابراز کرد: تعداد متخلفان دستگیر شده در این حوزه نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

نیروی انتظامی

سردار جهانبخش با تاکید براینکه بیش از 8 هزار نفر به دلیل ارتکاب جرائم مختلف توسط پلیس در استان زنجان دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته نیز 14 درصد افزایش را نشان می‌دهد بیان کرد: در این راستا دادگستری استان زنجان از نیروی انتظامی حمایت جدی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه جرائم در سطح کشور در جایگاه 29 کشوری قرار دارد یادآور شد: مبارزه با قاچاق و فساد اقتصادی جزو اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و از فرامین مقام معظم رهبری است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق امسال 156 درصد افزایش کشفیات داشتیم تاکید کرد: در این حوزه در استان زنجان بیش از یک هزار و 274 میلیارد ریال کشفیات داشتیم.

نیروی انتظامی

وی خاطر نشان کرد: پرونده‌های مهم در حوزه قاچاق، مسائل مالی و اقتصادی از 5 پرونده به 23 پرونده افزایش یافته است.

سردار جهانبخش شعار هفته نیروی انتظامی را پلیس هوشمند و امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: هوشمندی پلیس ناشی از هوشمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: آن چیزی که امروز می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بحران‌هایی که در منطقه توسط دشمن ایجاد شده عبور دهد عملکرد هوشمندانه است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: هوشمندی نظام ناشی از هوشمندی مقام معظم رهبری است که این هوشمندی ما را در مواجه با بحران‌هایی که در منطقه توسط دشمن ایجاد می‌شود به سلامت عبور می‌دهد.

وی با بیان اینکه تا امروز دشمن در توطئه‌هایی که علیه نظام داشته همواره شکست خورده است گفت: ملت ما در برابر توطئه‌های دشمن تا به امروز جانانه ایستادند و نقشه دشمنان را نقش برآب کردند و ملت ما امروز در توطئه اقتصادی دشمن نیز سربلند بیرون آمده است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه پلیس هوشمند نیز امروز مانند حاکمیت خود عملکرد هوشمندانه‌ای باید داشته باشد افزود: هوشمندی آگاهی و دانش است و مدیریت این آگاهی و دانش امروز لازمه پلیس هوشمند است تا بتواند روندها و فرآینده‌های آینده را تجزیه و تحلیل کند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر