logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۳۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر در زنجان اجرا می‌شود

طرح-جمع-آوری-معتادان-متجاهر-به-صورت-مستمر-در-زنجان-اجرا-می‌شود-
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر در زنجان اجرا می‌شود گفت: با وجود شیوع کرونا این در استان تعطیل نشده و با توجه ظرفیت کمپ‌ها این طرح در زنجان اجرا می‌شود.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر بعد از شیوع کرونا متوقف نشده است اظهار کرد: هر ساله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به جمع آوری معتادان و متجاهر اقدام می‌شود.

وی با تاکید براینکه اخیرا نیز در عملیاتی معتادان متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند تصریح کرد: معتادانی که جمع آوری شدند به کمپ‌ها تحویل داده شدند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر با توجه به ظرفیت کمپ‌ها با قوت خود اجرا می‌شود عنوان کرد: حتی در اوج شیوع هم طرح‌های مبارزه با مواد در استان زنجان به صورت مستمر اجرا می‌شد.

وی بیان داشت: همچنین در این شرایط آموزش‌های مبارزه به مواد مخدر از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان مدارس برگزار می‌شود و از روز یکشنبه هفته آینده در محل کارخانه کبریت زنجان نمایشگاه آگاه سازی علیه مواد مخدر برپا خواهد شد.

حسین‌خانلو با اشاره به اینکه در کمپ‌های ترک اعتیاد به دلیل شیوع کرونا با محدودیت جا مواجه هستیم گفت: رایزنی‌های لازم برای فضا سازی و افزایش فضای کمپ‌ها اقدام شده است.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مرتبط به مبارزه با مواد مخدر تماش خود را بکار گرفتند تا فضای کمپ‌ها را افزایش دهند تا مشکل محدودیت جا در کمپ‌ها برطرف شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر کرد: پلیس مبارزه مواد مخدر تمام تلاش خود بکار می‌گیرد تا شهروندان در امنیت و آرامش زندگی کنند و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به نظارت بر فعالیت عطاری‌ها در استان زنجان افزود: پایش و کنترل فعالیت عطاری‌ها از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر است که این کار به صورت مستمر انجام می‌شود.

حسین‌خانلو عنوان کرد: اگر هر عطاری نسبت به توزیع قرص‌های روانگردان اقدام کند برابر قانون برخورد شده و مغازه آن پلمپ و نسبت به ابطال مجوز آن اقدام می‌شود./ع

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر