logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
دبیر هیئت فوتبال استان زنجان:

تبلیغات باشگاه تراکتورسازی در زنجان خلاف واقعیت است/ فرصت 48 ساعته برای قانونی کردن فعالیت‌ها/ بنرها جمع‌آوری می‌شود

تبلیغات-باشگاه-تراکتورسازی-در-زنجان-خلاف-واقعیت-است-فرصت-48-ساعته-برای-قانونی-کردن-فعالیت‌ها-بنرها-جمع‌آوری-می‌شود

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان از تبلیغات خلاف واقعیت باشگاه تراکتورسازی در زنجان خبر داد.

هوشنگ سلطانی در گفت‌وگو باموج رسا; با اشاره به فعالیت مدارس فوتبال در زنجان اظهار کرد: مدارسی که از طریق کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت قوتبال استان مجوز گرفته‌اند دارای شرایطی هستند که ما آن را تایید می‌کنیم یعنی این مدارس اجازه فعالیت دارند و بعد از این نیز به مدارسی مجوز می‌دهیم که دارای شرایط لازم باشند.

وی با بیان اینکه مربیان مدارس فوتبال باید کلاسهای مربیگری لازم را طی کرده باشند، افزود: باشگاه‌ها باید ثبت شده باشند و تبلیغاتی که در سطح شهر نصب می‌شود با واقعیات متناسب باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به برخی تبلیغات باشگاه‌های فوتبال در زنجان گفت: برخورد با باشگاه‌هایی که تبلیغات غیرواقع انجام دهند در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مدارس فوتبال باید از امکانات اولیه برخوردار باشند، افزود: اگر مدارس فوتبال دارای شرایط استاندار باشند اجاره فعالیت خواهند داشت و ما نیز در صورت دارا نبودن شرایط هیچ مجوزی صادر نخواهیم کرد.

سلطانی با بیان اینکه اکثر مجوزهای صادر شده برای مدارس فوتبال دائمی هستند، عنوان کرد: این مدارس زیر نظر کمیته جوانان هیئت فوتبال استان فعالیت می‌کنند و در شهریور ماه نیز فستیوال استانی در بین مدارس فوتبال برگزار خواهد شد و بهترین‌ها این به فستیوال که در سطح کشوری برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 مدرسه فوتبال دارای مجوز هستند، خاطرنشان کرد: اکثر مجوزهایی که برای مدارس فوتبال صادر می‌شود، دائمی است اما ممکن است برخی از مدارس با توجه به شرایط خاص مجوز موقت بگیرند.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با اعلام اینکه مدارس فوتسال نیز در سطح استان فعال هستند، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان بعد از این نیز در صورت درخواست مجوزهایی با توجه به شرایط گفته شده صادر خواهد شد.

وی در مورد فعالیت و تبلیغات باشگاه معروف کشور در زنجان گفت: سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی فعالیت و تبلیغاتی در زنجان انجام می‌دهند و این باشگاه‌ها زمانی می‌توانند به نام پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی در استان مجوز بگیرند که باشگاه به همان نام از اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شود.

سلطانی با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی تا به امروز خلاف واقعیت عمل کرده است، تصریح کرد: احتمال جمع‌آوری بنرهای این باشگاه از سطح شهر وجود دارد، این باشگاه به نام تراکتورسازی ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: به فرض مثال سپاهان باشگاه خود را در زنجان به نام سپاهان مهر ثبت کرده و فعالیتش قانونی است و تنها باشگاهی که در این میان تبلیغات خلاف داشته و مجوزهای لازم هیئت را ندارد، همین باشگاه تراکتورسازی است.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان تاکید کرد: اگر باشگاه تراکتورسازی فعالیت‌هایش را قانونی نکند، یعنی به نام تراکتورسازی و یا هر عنوان دیگر با پیشوند و یا پسوند تراکتورسازی ثبت نشود بنرهایش به وسیله اماکن عمومی و شهرداری جمع‌آوری خواهد شد مگر اینکه در عرض دو روز آینده از طریق اداره ثبت شرکتها و کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان باشگاه خود را قانونی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی برای فعالیت این باشگاه مجوز نمایندگی صادر کرده اما هیئت فوتبال استان زنجان به نماینده‌ها مجوز نمی‌دهد چرا که اولویت اول باشگاه‌ها هستند، اگر تراکتورسازی قصد سرمایه‌گذاری در زنجان را دارد هیچ اشکالی ندارد اما اگر این کار فقط برای اخذ شهریه از نونهالان، نوجوانان و جوانان زنجانی باشد قابل قبول نیست.

سلطانی با بیان اینکه هر باشگاهی که قصد فعالیت در استان را داشته باشد باید هزینه کند، گفت: فعالیت اصولی یک باشگاه این است که راه‌اندازی آکادمی را در دستور کار قرار داده و به صورت اصولی فعالیت کند

وی عنوان کرد: در حال حاضر این باشگاهی که در زنجان قصد فعالیت دارد به نام تراکتورسازی ثبت نشده و تبلیغات‌شان نیز خلاف واقع است و اگر تا ظرف 48 ساعت اقدامی برای فعالیت قانونی خود انجام ندهند، بنرهایشان جمع‌آوری خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر