logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۳۴۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خدابنده:

جوهره اصلی شهادت، عشق به خداوند متعال است

جوهره-اصلی-شهادت،-عشق-به-خداوند-متعال-است
امام جمعه شهرستان خدابنده با بیان اینکه جوهره اصلی شهادت، چیزی غیر از عشق به خدای متعال و شوق لقاءالله نیست، گفت: عشق، نهایت محبت و جریان دل در اشتیاق محبوب است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی عصر امروز در مراسم یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده که با حضور سردار نقدی (معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برگزار شد، اظهار داشت: جهاد و شهادت در راه خداوند متعال، مقامی اسرارآمیز از مختصات ولی خدا و انسان کامل بوده و مقامی است که حتی ملکوتیان نیز با آن فاصله دارند.

وی با بیان اینکه جوهره اصلی شهادت، چیزی غیر از عشق به خدای متعال و شوق لقاءالله نیست، خاطرنشان کرد: عشق، نهایت محبت و جریان دل در اشتیاق محبوب است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: شهادت، لحظه سرآمد این انتظار و تحقق وصال است.

امام جمعه شهرستان خدابنده با اشاره به اقداماتی که در راستای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان در شهرستان خدابنده انجام شده است، گفت: دیدارهای مختلف با خانواده شهدا و تقدیم تندیس‌های مزین به تصاویر شهدا به خانوده‌شان، برگزاری یادواره شهدای تمام اقشار، توزیع 12 مرحله بسته معیشتی در بین نیازمندان در مجموع به تعداد 30 هزار بسته، توزیع 214 سری جهیزیه در مجموع با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازماندهی مزار شهدا، ساخت المان شهدای گمنام از جمله اقدامات است و فضاسازی خوبی در شهرستان نسبت به آمادگی برای برگزاری کنگره صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت تمام افراد، گروه‌ها، نهادها و ادارات در اجرای این اقدامات خاطرنشان کرد: امیدواریم راه شهدا را بتوانیم ادامه داده و از شفاعت آن‌ها بهره‌مند شویم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر