logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۳۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مردم شهیدپرور استان زنجان همواره در خنثی‌سازی فتنه‌ها در صحنه بوده‌اند

مردم-شهیدپرور-استان-زنجان-همواره-در-خنثی‌سازی-فتنه‌ها-در-صحنه-بوده‌اند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم شهیدپرور استان زنجان همیشه در حال دفاع مقدس با دشمن هستند، افزود: مردم استان زنجان در فتنه‌های 78 ، 88 ، 96 و 98 در خنثی کردن فتنه‌ها در صحنه بودند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی عصر امروز در مراسم یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده که با حضور سردار نقدی (معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برگزار شد، اظهار داشت: تیپ 216 ، تیپ انصارالمهدی(عج)، بسیجیان، پاسداران، ناجا، جهادگران و رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس در تمام عملیات‌ها خط‌شکن بودند.

وی با بیان اینکه تیپ انصارالمهدی(عج) در 46 عملیات آفندی و پدافندی، خط‌شکن بودند و مقاومت و فداکاری کردند، خاطرنشان کرد: مقاومت و فدارکاری مردم شهیدپرور استان زنجان و شهرستان خدابنده را فراموش نمی‌کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه مردم شهیدپرور استان زنجان همیشه در حال دفاع مقدس با دشمن هستند، افزود: مردم استان زنجان در فتنه‌های 78 ، 88 ، 96 و 98 در خنثی کردن فتنه‌ها در صحنه بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شروع حرکت خنثی‌سازی فتنه‌ها از زنجان و تبریز آغاز و در تهران به پایان رسید.

وی تصریح کرد: مردم شهیدپرور استان زنجان و همچنین شهرستان خدابنده، رزمندگان و نیروهای مسلح با روحیه شلمچه‌ای و خرمشهری گوش به فرمان ولایت فقیه برای دفاع از انقلاب اسلامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در صحنه هستند.

به گزارش موج رسا؛ در این مراسم، مادر شهید بهروز صبوری به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: فرزندم دانش‌آموز 17 ساله بود که وقتی از خانه، راهی جبهه‌ها کردم گفت 40 روز بعد برمی‌گردم اما 40 روزش 31 سال شد و پس از 31 سال برگشت.// آ  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر