logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۳۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان خبر داد؛

مسابقات موی‌تای کشوری با حضور 2 هزار ورزشکار به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

مسابقات-موی‌تای-کشوری-با-حضور-2-هزار-ورزشکار-به-میزبانی-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: مسابقات موی‌تای کشوری با حضور 2 هزار ورزشکار آقا و خانم از 16 تا 24 مهر به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان؛ جعفر رمضانی اظهار داشت: در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، کمیته موی‌تای استان زنجان مسابقات انتخابی بانوان را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای انتخابی کشوری و تیم ملی است، خاطرنشان کرد: وزن‌کشی مسابقات در روز 4 مهرماه انجام شده است.

رمضانی افزود: این مسابقات در سالن سرداران شهید بزرگراه 22  بهمن، ضلع غربی پارک شهید رجایی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات اصلی از 16 تا 24 مهرماه برگزار می‌شود، گفت: در بخش اول از 16 تا 20 مهرماه مسابقات آقایان و در بخش دوم از 21 تا 24 مهرماه مسابقات بانوان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار ورزشکار (یک هزار نفر آقا و یک هزار نفر خانم) در این مسابقات حضور خواهند داشت، افزود: مسابقات به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

رمضانی با اشاره به اینکه مسئول برگزاری مسابقات آقایان، روح‌الله بیانی و مسئول بخش بانوان نیز نرگس رمضانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان، تمام شرکت‌کنندگان باید کارت واکسیناسیون به همراه داشته و از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر