logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۳۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» در گفت‌وگو با موج رسا:

اختتامیه جشنواره فیلم نگاتیو سرخ، فردا برگزار می‌شود

اختتامیه-جشنواره-فیلم-نگاتیو-سرخ،-فردا-برگزار-می‌شود
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» گفت: اختتامیه جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» فردا (پنج‌شنبه 8 مهر) در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.

اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 40 اثر در بخش‌های مختلف به این جشنواره واصل شده بود، اظهار داشت: هیات انتخاب پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت 21 اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و نماهنگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: اکران عمومی و داوری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی در روز جمعه (2 مهر) از ساعت 9 تا 18 با حضور داوران در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار و آثار برتر این جشنواره مشخص شدند.

محمدی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» همزمان با هفته دفاع مقدس، فردا (پنج‌شنبه 8 مهر) در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان و سایر مسئولان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه هنرمندان زنجانی، حضور فعالی در این جشنواره داشتند، گفت: آثاری از استان‌های اردبیل، تهران، گیلان، خراسان شمالی، هرمزگان و خراسان رضوی نیز به جشنواره ارسال شده بود که همه آن‌ها قابل قبول و احترام در حوزه دفاع مقدس و شهدا هستند.

وی اظهار داشت: جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از سوی کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان توسط بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: آثار برتر این جشنواره، فردا همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه معرفی و از آن‌ها قدردانی می‌شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر