logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۳۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به موج رسا خبر داد

آغاز برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان‌های زنجان

آغاز-برگزاری-یادواره‌های-شهدای-شهرستان‌های-زنجان
معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان زنجان آغاز شده و تا زمان اجلاسیه به اتمام می‌رسد.

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کیمته‌های کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان در شهرستان‌ها فعال بوده و با توجه به جمع‌آوری اسناد و فضا سازی‌های انجام شده، یادواره شهدای شهرستان‌های استان زنجان تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای شهرستان ایجرود برگزار شده است و در شهرستان خرم‌دره نیز امروز برگزار می‌شود، افزود: یادواره شهدای شهرستان ابهر نیز 12 مهر ماه برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به ترتیب همه شهرستان‌های استان نسبت به برگزاری یادواره شهدای شهرستان اقدام می‌کنند و پس از برگزاری یادواره‌های شهرستانی، یادواره‌های اقشار برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: یادواره‌های اقشار از جمله شهدای طلاب، تیپ 36 انصار المهدی (عج) زنجان، ارتش، جهاد سازندگی، ناجا، دانش‌آموزی و فرهنگی، دانشجویی و جامعه زنان تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی برگزار می‌شود.

موسوی تصریح کرد: هنوز زمان دقیق برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان مشخص نیست اما فضا سازی‌های شهری در زنجان انجام شده است.

وی از در اختیار قرار گرفتن 50 درصد بیلبوردهای سپاه و شهرداری در استان زنجان خبرداد و افزود: از 15 مهر این پوشش به 100 درصد در فضا سازی شهری می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه برخی از کمیته‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان نسبت به فضا سازی در ادارات مربوطه نیز اقدام کرده‌اند، گفت: یادمان شهدای ورزشکار استان زنجان در اداره کل ورزش و جوانان استان نصب شده است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در سطح جامعه نیز مردم از برگزاری کنگره شهدا مطلع شده و از فضاسازی های انجام شده احساس رضایت دارند.

موسوی خاطرنشان کرد: دو مستند از مادران شهید حمید احدی و عباس منتخبی به صورت سناریو محور و خاطرات این دو مادر شهید است.

وی ادامه داد: به نام متبرک 3535 شهید استان زنجان، 35 خدمت آماده سازی شده و به صورت تابلو بوده که در روز اجلاسیه به نمایش گذاشته شده و در محضر مقام معظم رهبری نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول با تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)،استاندار زنجان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، فرمانداران، فرماندهان سپاه نواحی شهرستان‌های استان و مسئولان کمیته‌های کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، گفت: در دو سال گذشته برای برگزاری این کنگره زحمات بسیاری کشیده شده است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان پایان کار نبوده و بازهم جای کار بسیاری در این زمینه وجود دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر