logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۳۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان کار فرهنگی و انقلابی است

برگزاری-کنگره-3535-شهید-استان-زنجان-کار-فرهنگی-و-انقلابی-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان کار فرهنگی و انقلابی است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: جامعه و همه ما مدیون شهدا بوده و استقلال و سربلندی امروز ملت ما به برکت مجاهدت مجاهدان فی سبیل‌الله در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های تلاش و مجاهدت است.

وی ادامه داد: ادای دین و وظیفه یکی از کارهای نکو داشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است تا نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، با قهرمانان و افتخار آفرینان جامعه به عنوان الگوهای استقامت سربلندی و سرافرازی آشنا شوند.

امام جمعه زنجان بیان داشت: کنگره ملی شهدای استان زنجان در سطح عالی برگزار می‌شود که خوشبختانه دبیرخانه این کنگره از تجربیات دیگر استان‌ها بهره برده و جلسات کمیته ها به نحو مطلوبی برگزار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: کارها و گزارش‌های مطلوبی از سوی کمیته‌های کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان ارائه شده و گزارش شهرستان نشان می‌دهد که در استان همه نقش آفرینان کنگره شهدا تکالیف و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به انجام مقدمات برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان در شهر زنجان، گفت: این اقدامات پر رنگ دیده می‌شود.

وی یادآور شد: قبل از برگزاری کنگره شهدای استان توفیق زیارت با امام المسلمین "مقام معظم رهبری" را خواهیم داشت و از رهنمودها و ارشادات ایشان در برگزاری کنگره استفاده خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان را کار فرهنگی و انقلابی عنوان کرد و افزود: هر کس هر ابتکاری از دستش برمی‌آید باید در برگزاری کنگره تلاش کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه شهدا نیازمند این نکوداشت نیستند و ما نیازمند شهدا هستیم، افزود: باید نسل جوان ما بدانند چه انسان‌هایی فداکاری کردند تا کشور به استقلال برسد.

وی تصریح کرد: استقلال کشور آرام به دست نیامده و میراث ارزشمندی از شهدا باقی مانده است که امیدواریم با استعانت از خداوند متعال، روح شهدا،امام خمینی (ره) و تلاش مردم و مسئولان کنگره در خور شان شهدا، آزادگان و ایثارگران برگزار کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر