logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۳۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات شنای شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مسابقات انتخابی تیم ملی شنا به میزبانی زنجان برگزار شد

مسابقات-انتخابی-تیم-ملی-شنا-به-میزبانی-زنجان-برگزار-شد
دبیر هیات شنای شهرستان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی ابوظبی، کاپ جهانی قطر و داخل سالن آسیا در تایلند، روز یک‌شنبه (4 مهر) به میزبانی زنجان برگزار شد.

حامد دبستانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی ابوظبی، کاپ جهانی قطر و داخل سالن آسیا در تایلند، روز یک‌شنبه (4 مهر) به میزبانی زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 13 تیم از نقاط مختلف کشور در این مسابقات خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی ابوظبی، کاپ جهانی قطر و داخل سالن آسیا در تایلند برگزار شد.

دبستانی افزود: این مسابقات به میزبانی زنجان د در استخر شهید شهبازی برگزار شد.

دبیر هیات شنای شهرستان زنجان با بیان اینکه مسابقات انتخابی در رده سنی بالای 15 سال برگزار شد، گفت: 8 رکورد ملی در این مسابقات جابه‌جا شد که 3 رکورد ملی و 5 رکورد جدید نیز در رده سنی زیر 15 سال بود.

وی با بیان اینکه 7 شناگر از زنجان در مسابقات انتخابی حضور داشتند، اظهار کرد: شناگران زنجانی به دلیل تعطیلی استخرها و عدم برگزاری تمرین، موفق به کسب هیچ مقامی نشدند.

دبستانی با اشاره به تعطیلی طولانی‌مدت استخرهای زنجان خاطرنشان کرد: یک ماه بود که تمرینات در زنجان آغاز شده بود و قبل از آن استخرها تعطیل بودند و مجوز بازگشایی داده نمی‌شد.

دبیر هیات شنای شهرستان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته‌های 400 متر آزاد، 200 متر کرال پشت، 100 متر پروانه، 100 متر قورباغه، 50 متر آزاد، 100 متر مختلط انفرادی، 1500 متر آزاد، 50 متر کرال پشت، 50 متر قورباغه، 100 متر آزاد، 200 متر پروانه، 200 متر مختلط انفرادی، 50 متر پروانه، 100 متر کرال پشت، 200 متر قورباغه و 200 متر آزاد برگزار شد و 8 نفر برای حضور در تیم ملی انتخاب شدند.// آ

وی با اشاره به نحوه فعایت استخرهای شنا در شرایط کرونایی افزود: استخرها فقط در وضعیت آبی و زرد، اجازه فعالیت دارند که در وضعیت آبی با حضور 50 نفر در هر سانس و در وضعیت زرد با حضور 30 نفر در هر سانس می‌توانند فعالیت کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر