logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۳۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

ولایتمداری و روحیه عاشورایی رزمندگان دفاع مقدس، دشمن را به زانو در آورد

ولایتمداری-و-روحیه-عاشورایی-رزمندگان-دفاع-مقدس،-دشمن-را-به-زانو-در-آورد
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ولایتمداری و روحیه عاشورایی رزمندگان دفاع مقدس، دشمن را به زانو در آورد، گفت: حمایت‌های مالی و نظامی 20 کشور دنیا از صدام علیه نظام اسلامی در دوران جنگ در تاریخ ثبت شده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استانداری زنجان، اظهارداشت: جنگ‌ها هیچ‌گاه مورد توجه نیستند چرا که موجب از هم پاشیدگی اجتماعات می‌شوند، جنگ عراق علیه ایران نیز به ایران تحمیل شد و نظام اسلامی در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه جنگ زمانی به نظام اسلامی تحمیل شد که آمادگی دفاعی لازم در ایران وجود نداشت، افزود: ایثار، از خودگذشتگی، مقاومت و ایستادگی مردم و رزمندگان با عنایت خداوند متعال موجب پیروزی در جنگ شد.

امام جمعه زنجان بیان داشت: رژیم بعثی عراق از زمین، هوا و دریا حمله جنگی را علیه نظام اسلامی آغاز کرد و ایران شروع کننده جنگ نبود اما رزمندگان اسلام اجازه ندادند وجبی از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور حدود 20 کشور در جنگ علیه ایران، خاطرنشان کرد: این کشورها با حمایت‌های مالی و نظامی صدام را علیه نظام اسلامی شوراندند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: برنامه‌ریزی دشمن دقیق بود تا ظرف یک هفته ایران را فتح کند اما رزمندگان غیور ایرانی و نیروهای مسلح کاری کردند که صدام از جنگ پشیمان شود.

وی با بیان اینکه حماسه‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود و اجازه ندادند تاریخ، ریشه و اصل و اصالت ایرانی خدشه دار شود، افزود: نظام اسلامی به برکت دوران دفاع مقدس بیمه شد و امروز هم سربلند، آزاد و آباد به راه خود ادامه می دهد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دست خالی حماسه آفرینی کرده و با تکیه بر سلاح ایمان در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند.

سردار کرمی بیان داشت: سلاح رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایمان، بصیرت، اعتقادات دینی، ولایتمداری و روحیه عاشورایی بود که دشمن را به زانو در آورد.

وی با بیان اینکه امروز شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، افزود: باید روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و جهادی همچون دوران دفاع مقدس در کشور ساری و جاری شود که کنگره 3535 شهید استان زنجان به همین منظور امسال در زنجان برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر