logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۳۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

همت و حرکت شخص اول اجرایی کشور، تمام اجزا دولت را به حرکت وا می‌دارد

همت-و-حرکت-شخص-اول-اجرایی-کشور،-تمام-اجزا-دولت-را-به-حرکت-وا-می‌دارد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش واردات و سرعت‌بخشی به واکسیناسیون کرونا در کشور نشان می‌دهد که اگر شخص اول اجرایی کشور، حرکت کند می‌تواند تمام اجزا را به حرکت وا دارد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: متاسفانه این امر، ثابت و قطعی شده و واقعیتی است که دولت قبل برای رسیدن به خواسته‌های خود، بسیاری از منافع مردم را به گروگان می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دولت قبل به دلیل اینکه تمایل به پذیرش FATF توسط جمهوری اسلامی ایران داشت، همه چیز را به آن گره می‌زد و می‌گفت نمی‌توانیم واکسن خریداری کنیم و بسیاری از کارها را انجام دهیم.

طاهری با اشاره به تماس‌های تلفنی شخص آیت‌الله رئیسی (رئیس‌جمهوری) با روسای جمهوری چین و روسیه به محض استقرار دولت جدید که از تلویزیون نیز پخش شد، افزود: رئیس‌جمهوری در این تماس‌ها گفتند که ما نیاز به تامین واکسن برای واکسیناسیون هموطنانمان داریم و تقاضای کمک از آن کشورها کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخص رئیس‌جمهوری برای خرید واکسن از کشورهای دیگر، آستین خود را بالا زد و همت کرد، گفت: بعد از آن بود که جلسات مختلفی برگزار و و تیم تامین واکسن در حد معاون اول تشکیل داده که پیگیر موضوع شدند.

وی با بیان اینکه در این جلسات ضمن تامین منابع مالی، تاکید بر خرید واکسن شده است، اظهار داشت: تاکید شده که واکسن‌های وارداتی در اسرع وقت، ترخیص شده و بلافاصله به شهرهای مختلف برسد و همین امر سبب ثبت رکورد تزریق بیش از یک میلیون دُز واکسن کرونا در یک روز نیز شد.

طاهری با بیان اینکه انجام چنین کارهایی همت می‌خواهد و هیچ کاری با نشستن و منتظر ماندن خودبه‌خود انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: افزایش واردات و سرعت‌بخشی به واکسیناسیون کرونا در کشور نشان می‌دهد که اگر شخص اول اجرایی کشور، حرکت کند می‌تواند تمام اجزا را به حرکت وا دارد.

وی تصریح کرد: این اتفاقات در حالی رخ داده که هنوز خیلی از تغییرات مانند رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کل گمرک و رئیس جمعیت هلال احمر در دولت انجام نشده و مدیران قبلی بر سر کار هستند اما به محض اینکه راس دولت (آیت‌الله رئیسی) همت کرد، بقیه را هم توانست پای کار بیاورد که این اتفاق در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نمی‌افتاد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر