logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۳۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اجرایی مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

خادمان شیرخوارگان حسینی، پروفایل خود را به تصاویر شهدا مزین می‌کنند

خادمان-شیرخوارگان-حسینی،-پروفایل-خود-را-به-تصاویر-شهدا-مزین-می‌کنند
مسئول اجرایی مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، خادمان شیرخوارگان حسینی در این استان پروفایل خود در فضای مجازی را به تصاویر شهدا مزین می‌کنند.

ناصر نجات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های مختلف مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در طول سال در رابطه با شهدا اظهار داشت: طرحی به‌صورت خودجوش در بین خادمان شیرخوارگان حسینی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح خودجوش به‌گونه‌ای است که با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، خادمان شیرخوارگان حسینی در این استان پروفایل خود در فضای مجازی را به تصاویر شهدا مزین می‌کنند.

نجات افزود: خادمان شیرخوارگان حسینی و مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان با این حدکت خودجوش، سعی دارد تا قدمی برای پاسداشت مقام شامخ شهدا بردارد.

مسئول اجرایی مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان گفت: بر این اساس، تصاویری از شهدا ویژه خادمان شیرخوارگان حسینی را تهیه و آماده می‌کنیم تا حسب تقاضای خادمان در بین آن‌ها توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه این تصاویر با هزینه‌ای بسیار پایین و حسب سفارش و تقاضای خادمان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این یک اقدام ابتکاری است که برای اولین بار در استان زنجان انجام می‌شود.

نجات خاطرنشان کرد: مجمع، قصد چاپ یک جلد کتاب مختص کنگره شهدا را داشت که شرایط آن فراهم نشد لذا تصمیم بر این اقدام شد تا پروفایل خادمان شیرخوارگان حسینی در فضای مجازی در ایام هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان با تصویر شهدا مزین شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر