logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

بیمارستان 235 تختخوابی ابهر تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

بیمارستان-235-تختخوابی-ابهر-تا-یک-ماه-آینده-افتتاح-می‌شود

 نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس از افتتاح بیمارستان 235 تختخوابی ابهر تا یک ماه آینده خبر داد.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت بیماستان ابهر اظهار کرد: کارهای بیمارستان ابهر تمام شده و ظرف یک ماه آینده به افتتاح برسد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا خدمت رسانی بیمارستان ابهر هر چه زودتر اغاز شود، افزود: در بحث ام‌آر‌ای(MRI) وزیر بهداشت قولهایی داده و امیدواریم این دستگاه در بیمارستان مستقر شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه سی تی اسکن خرمدره تحویل داده شده است، ابراز کرد: امیدواریم روند تکمیل و تجهیز بیمارستانها به خوبی پیش برود.

وی با بیان اینکه بیمارستان 235 تختخوابی ابهر در آینده منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: این بیمارستان نیاز منطقه ببود که امیدواریم با خدمت رسانی خوب رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

عزیزی تصریح کرد: ما پیگیری‌های لازم را در بحث بیمارستان ابهر و تجهیزات پزشکی منطقه انجام خواهیم داد تا کمبودی از این لحاظ وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت در چندین نوبت در بحث بیمارستان ابهر و تکمیل و تجهیز بیمارستانها به استان زنجان سفر کرده است، گفت: بعد از این نیز سعی خواهیم کرد نیازهای حوزه بهداشت و درمان استان را به صورت جدی پیگیری کنیم.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیکی شهرستان ابهر به پایتخت کشور اظهار داشت: قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت احداث بیمارستان ابهر را به نیازی برای منطقه تبدیل کرده است.

بیمارستان ابهر در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶ هزار و ۷۲۱ متر مربع احداث می‌‌شود مطالعات و طراحی آن از سال 86 آغاز شده است.

این بیمارستان دارای بخشهای بستری، اوژانس، جراحی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، آی سی یو و سی سی یو  است.

پیش‌تر طبق قول وزرای بهداشت و راه قرار بود بیمارستان ابهر تا پایان سال 95 افتتاح شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر