logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۳۳۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

اختصاص-30-میلیارد-تومان-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-در-استان-زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در سال جاری نیز 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.

به گزارش موج رسا; فرشاد پیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 79 و با فرمان مقام معظم رهبری سازمان بسیج سازندگی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی ورود یافته و تا کنون فعالیت‌های متعددی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 پروژه آبرسانی از سوی بسیج سازندگی در دست اجرا است، افزود: برخی از این پروژه‌ها به صورت مجتمعی اجرا می‌شود که تعدادی در حال اتمام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی در هشت عرصه ۳۰۰ برنامه را اجرایی می‌کند و تا کنون ۲۳۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها و 47 میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در قالب تسهیلات ارائه شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیان داشت: در سال جاری نیز 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.

پیری بیان داشت: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی و مشاغل خانگی خرد به عموم مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات 60 میلیارد تومانی در سال چند سال گذشته برای اجرای 2 هزار پروژه بسیج سازندگی، یادآور شد: گروه‌های جهادی، دستگاه‌های حاکمیتی و مردم در احداث پروژه‌ها کمک کار هستند.

این مسئول با بیان اینکه پس از آموزش و توانمند سازی افراد برای اجرای پروژه‌های مختلف، بازار سازی هم برای محصولات ایجاد می‌شود، گفت: در حال حاضر 513 صندوق قرض‌الحسنه در مناطق روستایی و شهری استان فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به عضویت ۲۲ هزار نفر در صندوق‌های قرض الحسنه، یادآور شد: با ارائه تسهیلات 47 میلیارد تومانی برای ۵ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

پیری بیان داشت: یکی از اقدامات اساسی در زمینه برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، احداث ۵ هزار باب مسکن محرومین توسط دستگاه‌های اجرایی است که به نام شهدا تقدیم این خانواده‌ها شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر