logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۳۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات فوتبال استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

15 نفر از استعدادهای فوتبالی زیر 16 سال زنجان به اردوی تیم ملی اعزام شدند

15-نفر-از-استعدادهای-فوتبالی-زیر-16-سال-زنجان-به-اردوی-تیم-ملی-اعزام-شدند
دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: 15 نفر از استعدادهای فوتبالی زیر 16 سال این استان جهت شرکت در اردوی استعدادیابی تیم ملی اعزام شدند.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال در منطقه شمال‌غرب کشور از 29 تا 31 شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 15 نفر به استان زنجان سهمیه داده بودند، خاطرنشان کرد: به همین منظور، جشنواره‌ای در بین استعدادهای فوتبالی تمام شهرستان‌های استان برگزار شد که حدود 400 نفر از سطح استان در این جشنواره شرکت کردند.

ناصحی افزود: 15 نفر از بین شرکت‌کنندگان در این جشنواره جهت حضور در اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشور در ارومیه انتخاب شدند.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه مربیان بزرگ فوتبال استان در این جشنواره حضور داشتند، گفت: مربیانی مانند سیدبهرام موسوی، بهمن عمولر و اکبر چراغی‌نیا این 15 نفر را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشور از 29 شهریور در ارومیه آغاز شده و تا 31 شهریور ادامه دارد، خاطرنشان کرد: فریدون اصفهانیان (رئیس هیات فوتبال استان زنجان) نیز برای اینکه حقی از فوتبالیست‌های زنجانی، ضایع نشود در این اردو حضور دارد.

ناصحی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال زیر 16 سال ایران برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات احتمالا در بهمن ماه برگزار خواهد شد که از هم‌اکنون برای انتخاب اعضای تیم ملی برنامه‌ریزی می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این هیات گفت: فدراسیون فوتبال و دیوان عدالت اداری در رابطه با حضور یا عدم حضور بازنشستگان در هیات‌های فوتبال استانی در حال رایزنی هستند که به محض به نتیجه رسیدن در این رابطه، اقدام خواهد شد.

ناصحی تصریح کرد: در خصوص زمان و نحوه برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان منتظر اعلام رسمی و کتبی فدراسیون هستیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر