logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۳۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

تا ۱۵ سال آینده بوکس را تامین کردیم

تا-۱۵-سال-آینده-بوکس-را-تامین-کردیم
رئیس فدراسیون بوکس گفت: خوشحالم که امروز بگویم کاری کردیم که تا ۱۰ الی ۱۵ سال آینده بوکس کشور را تامین کردیم.

به گزارش موج رسا; حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا داشت، با تایید این‌که مسابقات جهانی بوکس برای ایران حالتی تدارکاتی به خود گرفته، اظهار داشت: مشکلاتی وجود دارد و همیشه در هر زمانی مصائبی بوده و هست، با توجه به پاندمی کرونا ما حتی مجاز به برگزار مسابقات انتخابی خود نیز نیستیم و باید به هر استان اسامی داده و بگوییم فلانی را برای اردوی انتخابی به تهران بفرست که این سختی‌های زیادی در پی دارد. به همین جهت ما انتخابی‌های استانی خود را کنسل کردیم. استکی هم حق دارد نگران باشد ولی برای ما برنامه اصلی، افتخار آفرینی در بازی‌های آسیایی خواهد بود.

وی درخصوص کمبود نفرات در بعضی اوزان که باعث گلایه استکی شده بود، افزود: این شرایط همیشه بوده اما الان مسائل کرونا و مشکلات اقتصادی هم مزید بر علت شد. با این قیمت‌های ارزی اعزام تیم ها برای ما بسیار هزینه بر بوده و ای کاش تمهیداتی برای تامین ارز چهارهزار و دویست تومانی برای ما فراهم می‌شد.
 
رئیس فدراسیون بوکس در خصوص کنار رفتن روزبهانی از تیم ملی بوکس بیان داشت: احسان روزبهانی یک سرمایه برای بوکس بود که همین الان هم بهترین بوکسور ماست. او با زحمات مجموعه فدراسیون بوکس، در همین نظام و کشور رشد کرده و با زحمات خود به این جا رسیده. این سرمایه هارا باید حفظ کنیم. شاید دیگر نتوانیم به عنوان یک بوکسور تیم ملی میزبان او باشیم اما پذیرای مشاوره‌های او در بوکس هستیم. قطعا رشد نوجوانان، جوانان و آینده سازان بوکس کشور باعث چنین تصمیمی شد چون آن‌ها شایستگی‌های خود را نشان دادند و چه بهتر که میدان برای جوانان خالی شود. از روزبهانی ممنونیم که در اوج خود کنار رفت تا کوچکترهایی جای او را بگیرند که می‌توانند ۱۰ سال در تیم ملی بدرخشند.
 
وی در خصوص نتایج کسب شده توسط تیم های رده های سنی ایران در مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: ما این استعدادها را در مسابقات کشوری و استانی از استان هایی مثل سیستان و بلوچستان و کردستان تحت نظر گرفتیم و این‌ بچه‌ها را حتی در دوران کرونا رها نکردیم و پیگیر شرایط و وضعیت آن‌ها بودیم. ما برای تشویق و تهییج آن‌ها دائما تصاویرشان را به سایت کنفدراسیون بوکس آسیا می‌دادیم تا برای ادامه راهشان انرژی بگیرند. خوشحالم که امروز بگویم کاری کردیم که تا ۱۰ الی ۱۵ سال آینده بوکس کشور را تامین کردیم.
 
ثوری در نهایت درباره مراسمی که در آکادمی ملی المپیک برای پیشکسوتان بوکس برگزار شد اذعان داشت: کاری که در تجلیل از ناطق نوری و منوچهر مقصودی انجام شد، کاری بود که شایسته است برای افرادی که در احیای این ورزش بعد از تعطیلی‌های زمان انقلاب نقش آفرینی کردند، انجام شود./دانا
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر