logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۳۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

هشدار سیلاب ناگهانی در ۴ استان‌ها

هشدار-سیلاب-ناگهانی-در-۴-استان‌ها
سازمان هواشناسی از باراش باران تا اواسط هفته در برخی مناطق کشور و احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در ۴ استان خبر داد و اعلام کرد: امروز برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۷ درجه و بارش باران پیش بینی شده است.

به گزارش موج رسا; براساس گزارش سازمان هواشناسی، آسمان بیشتر مناطق کشور در ۵ روز آینده صاف و دارای جوی پایداری است، البته امروز با نفوذ پرفشار و شمالی شدن جریانات در نوار شمالی کشور و استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۷ درجه و بارش باران رخ خواهد داد.

امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.
 
فردا در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش‌ها تداروم دارد.
 
براساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی با توجه به رگبار باران، هشدار داد که احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، احتمال برخورد صاعقه و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال آبگرفتگی موقت، وزش تند باد موقت وجود دارد.
 
امروز در ارتفاعات استان هرمزگان و از فردا تا روز سه‌شنبه هفته جاری در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر،‌ گاهی همراه بارش پراکنده و خفیف و وزش باد پیش بینی می‌شود.
 
همچنین در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برای نوار شمالی کشور بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.
 
دریای خزر از امروز تا صبح فردا مواج و متلاطم است.
 
آسمان تهران امروز صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است که کمترین و بیشترین دمای پایتخت حدود ۲۲ و ۳۲ درجه است./دانا
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر