logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۳۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار طارم در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا:

کمبود منابع آبی کمترین خسارت را به محصولات کشاورزی طارم وارد کرد

کمبود-منابع-آبی-کمترین-خسارت-را-به-محصولات-کشاورزی-طارم-وارد-کرد
فرماندار طارم با اشاره به اینکه کمبود منابع آبی امسال کمترین خسارت را به محصولات کشاورزی طارم وارد کرد گفت: برای سال آینده بدنبال تامین آب پایدار برای کشاورزان هستیم.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت منابع آبی و میزان خسارت‌های شهرستان طارم در حوزه کشاورزی به دلیل کمبود منابع آبی اظهار کرد: در شهرستان طارم امسال با تدابیری که برای جبران کمبود آب حوزه کشاورزی انجام شد کمترین خسارت را در محصولات کشاورزی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه کمبود منابع آبی به محصولات زیتون کمترین خسارت را وارد کرد تصریح کرد: میزان خسارت وارد شده به شالیزار‌ها نیز در برخی از مناطق کمتر از 5 درصد بود.

فرماندار طارم با اشاره به اینکه با کمک و پیگیری‌های مدیران و همراهی مردم شاهد پایین بودن میزان خسارت در محصولات کشاورزی طارم بودیم بیان کرد: با این وجود در برخی از استان‌ها شاهد چالش‌های زیادی به لحاظ کمبود منابع آبی شاهد بودیم.

وی با تاکید براینکه برای سال آینده از هم اکنون تدابیر لازم انجام می‌شود تا کشاورزان دچار خسارت نشوند افزود: امیدواریم بتوانیم برای کشاورزان آب پایدار و مطمئنی را تامین کنیم.

صفری با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی چالش‌های جدی را در برخی از مناطق کشور در حوزه منابع آبی ایجاد کرده است اظهار داشت: با کمک مسئولان ارشد استانی برای تامین آب پایدار کشاورزان طارمی اقدامات اولیه را انجام می‌دهیم./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر