logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۳۲۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان؛

نحوه بازگشایی مدارس در استان زنجان اعلام شد

نحوه-بازگشایی-مدارس-در-استان-زنجان-اعلام-شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس در استان زنجان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوم مهر ماه آغاز به کار می‌کنند.

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سال تحصیلی جدید از سوم مهر ماه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در استان زنجان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس سه محور مدارس بازگشایی می‌شود، افزود: مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت دارای 15 دانش‌آموز و کمتر از سوم مهر ماه فعالیت درسی خود را آغاز می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدارس روستایی که دارای دانش‌آموزان کمتر از 30 نفر است نیز به صورت گروه بندی از سوم مهر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: فرآیند حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری کمتر از 300 نفر از پنجم مهر ماه به صورت گروه بندی از سوی معلمان برنامه‌ریزی شده و از شروع کلاس‌ها از اول آبان ماه است.

مظفری با بیان اینکه فرآیند آموزش دانش‌آموزان در مدارس دارای 300 نفر به بالا از نیمه دوم آبان به تدریج و آهسته آغاز می‌شود، افزود: در این مدارس نیز دانش‌آموزان با گروه‌بندی و کلاس بندی اعلام شده در مدارس حضور می‌یابند که این فرآیند نیز تدریجی خواهد بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر