logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۳۲۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان زنجان:

کمبود کامیون‌های یخچالی در کشور صادرات محصولات کشاورزی را مختل کرده است

کمبود-کامیون‌های-یخچالی-در-کشور-صادرات-محصولات-کشاورزی-را-مختل-کرده-است
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه صادرات بخش کشاورزی با مشکل حمل و نقل و لجستیک مواجه است گفت: این مشکل حوزه صادرات محصولات کشاورزی را مختل کرده است.

مهدی رنگرونا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات حمل و نقل و لجستیک در بخش صادرات محصولات کشاورزی در سراسر کشور و استان زنجان اظهار کرد: حمل و نقل و لجستیک در حوزه کشاورزی تکمیل کننده زنجیره بین تولید کننده و مصرف کننده نهایی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه کشاورزی در بخش حمل و نقل و لجستیک ضعف داریم افزود: با کمبود کامیون‌های یخچالی در استان زنجان و سایر استانها مواجه هستیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه مشکل کمبود حمل و نقل باعث شده صادرات محصولات کشاورزی مختل شود بیان کرد: با وجود این مشکلات محصولات تولیدی هر استان در داخل استان و در نهایت در استان‌های همجوار مصرف می‌شود.

وی تاکید کرد: به دلیل مشکل حمل و نقل و لجستیک امکان انتقال و صادرات محصولات تولیدی استان زنجان به بازارهای مصرف استان‌های جنوبی وجود ندارد.

رنگرونا با تاکید براینکه این موضوع به حوزه صادرات نیز تاثیر منفی گذاشته است افزود: کمبود کامیون‌های یخچالی باعث شده صادرات محصولات کشاورزی امکانپذیر نباشد.

وی خاطر نشان کرد: برای تقویت حوزه صادرات محصولات کشاورزی نیازمند برنامه قوی از سوی دولتمردان هستیم تا مشکل حمل و نقل و لجستیک در این حوزه برطرف شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه برای این کار از دولت درخواست داریم نیاز حمل و نقل داخلی را در این بخش با واردات کامیون‌های یخچالی برطرف کند یادآور شد: امیدواریم با توجه به اینکه بین مجلس و دولت یک هم اندیشی و وفاق خوبی که وجود دارد این پیشنهاد کمیسیون‌ اتاق بازرگانی کشور را در حل مشکل حمل و نقل بپذیرد و نسبت به حل این مشکل اقدام شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر