logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۳۱۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار طارم در گفت‌وگو با موج رسا:

حجم واکسیناسیون در شهرستان طارم به 2 برابر افزایش یافته است

حجم-واکسیناسیون-در-شهرستان-طارم-به-2-برابر-افزایش-یافته-است
فرماندار طارم از آغاز واکسیناسیون کرونا در گروه‌های سنی بالای 18 سال در روستاهای صعب‌العبور طارم خبرداد و گفت: 59 مرکز در طارم کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان طارم اظهار کرد: این طرح بیشتر موضوع نظارتی است.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت اصناف در سطح شهرستان نیز توسط اتاق اصناف و فرمانداری انجام می‌شود تصریح کرد: روزانه‌ بازدید‌های دوره‌ای از سطح شهرستان زنجان انجام و و به صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند تذکرات لازم داده می‌شود.

فرماندار طارم با اشاره به اینکه سعی داریم مشکل عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی را با تذکرات برطرف کنیم اما در هر هفته چندین مورد پلمب هم در سطح شهرستان انجام می‌شود بیان داشت: اولویت ما در شهرستان طارم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر مراکز پرتجمع مانند فروشگاه‌های بزرگ نانوایی‌ها، بانک‌ها و مراکز پیشخوان‌های دولتی و ... است.

وی با اشاره به اینکه نظارت‌ به این مراکز به صورت هدفمند انجام می‌شود خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا عادی انگاری در بین مردم نسبت به بیماری کرونا وجود نداشته باشد.

صفری در ادامه با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان طارم افزود: در شهرستان طارم واکسیناسیون افراد بالای 18 سال آغاز شده است.

وی با تاکید براینکه در شهرها نیز واکسیناسیون افراد بالای 30 سال انجام می‌شود ابراز کرد: تمامی خانه‌های بهداشت فعال در سظح شهرستان طارم و همچنین همه مراکز جامع سلامت کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

فرماندار طارم با بیان اینکه حجم واکسیناسیون در طارم نسبت به روزهای گذشته به دو برابر افزایش یافته است عنوان کرد: واکسیناسیون روستاهای صعب‌العبور، معلولین و سایر افرادی که بنا به هر دلیلی نمی‌توانند در مراکز واکسیناسیون حضور داشته باشند توسط اکیپ بهداشتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان طارم روزانه میزان واکسیناسیون روند افزایشی دارد گفت: واکسیناسیون در شهرستان طارم در حدود 59 مرکز انجام می‌شود و مراکز به گونه‌ای است که از تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

صفری در پایان با تاکید براینکه استقبال مردم از طرح واکسیناسیون بسیار خوب است تاکید کرد: در روند واکسیناسیون در طارم هیچ مشکلی وجود ندارد و هیچ کمبود واکسن هم نداریم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر