logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۳۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

سهامداران با مراجعه به سامانه سهام عدالت از میزان و تاریخ واریز سود خود مطلع شوند

سهامداران-با-مراجعه-به-سامانه-سهام-عدالت-از-میزان-و-تاریخ-واریز-سود-خود-مطلع-شوند
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به سامانه سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir گفت: سهامداران با مراجعه به این سامانه می توانند مبلغ، تاریخ و شماره حسابی که سود سهام به آن واریز شده را ملاحظه کنند.

غفور حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص عدم واریز سود سهام عدالت برخی شهروندان اظهار داشت: عمده این افراد شامل 2 گروه هستند.

وی با بیان اینکه گروه اول، کسانی هستند که قبلاً شماره حساب خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده بودند، خاطرنشان کرد: سود این افراد به همان شماره حساب قبلی واریز شده و شاید حساب خود را بررسی نکرده‌اند.

حمیدی افزود: گروه دوم نیز شامل افرادی است که در سامانه سجام، ثبت‌نام کرده‌اند اما شماره تلفن همراه آن‌ها به نام خودشان نیست و به همین دلیل، سود سهام عدالت برای آن‌ها واریز نشده است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: عمده افرادی که سود سهام عدالت آن‌ها واریز نشده شامل این 2 گروه هستند و مشکل دیگری وجود ندارد.

وی با اشاره به سامانه سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir اظهار داشت: سهامداران با مراجعه به این سامانه می توانند مبلغ، تاریخ و شماره حسابی که سود سهام به آن واریز شده را ملاحظه کنند.

حمیدی با بیان اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی شرکت سرمایه‌گذاری عدالت استان فعلاً متوقف شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون امکان فروش 60 درصد سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها وجود دارد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم در خصوص سهام عدالت گفت: یکی از تصمصمیات، احتمال آزادسازی 100 درصد سهام طی ماه‌های آینده و برنامه دیگر نیز ثبت‌نام از افراد فاقد سهام عدالت جهت واگذاری سهام است.

وی افزود: در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی، امکان واگذاری سهام عدالت به افرادی که در مراحل قبلی، مشمول بوده اما ثبت‌نام نهایی در سامانه نشده‌اند و افرادی که طبق قانون، مشخص خواهند شد، وجود دارد.

حمیدی با بیان اینکه تمام سهامداران که هم روش مستقیم و هم غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند باید در سامانه سجام، ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: از 380 هزار نفر از سهامداران عدالت استان زنجان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند تاکنون بیش از 70 درصد در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: افراد بالای 18 سال که شماره تلفن همراه آن‌ها به نام خودشان نیست باید با مراجعه به سامانه سجام نسبت به تغییر شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر