logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۳۱۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

برگزاری پویش همکلاسی مهربان از فردا در زنجان

برگزاری-پویش-همکلاسی-مهربان-از-فردا-در-زنجان
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پویش همکلاسی مهربان از فردا در برخی از مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.

جعفر گنج خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فردا پویش مهربانی 2 با عنوان همکلاسی مهربان در مزار شهدا با نام و یاد شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه خیرین، اولیا و دانش‌آموزان استان زنجان در این طرح همکاری دارند، افزود: پویش همکلاسی مهربان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان زنجان اجرایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پویش همکلاسی مهربان در راستای تهیه بسته‌های کمکی برای دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی آنها از جمله لوازم التحریر، لباس و کیف و کفش مدرسه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

گنج خانلو با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت در روز بازگشایی مدارس نواخته می‌شود.

وی از اجرای برنامه‌های تبیینی و توجیهی در فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: به دلیل عدم اجرای برنامه‌ها به صورت حضوری، از ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویژه دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد نیز برگزار می‌شود.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر