logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۳۱۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

دوره تئوری مربیگری درجه 3 در زنجان برگزار می‌شود

دوره-تئوری-مربیگری-درجه-3-در-زنجان-برگزار-می‌شود
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: هیات کاراته استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، دوره تئوری مربیگری عمومی درجه 3 (پیش‌نیاز تمام رشته‌های ورزشی) را برگزار می‌کند.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هیات کاراته استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، دوره تئوری مربیگری عمومی درجه 3 (پیش‌نیاز تمام رشته‌های ورزشی) را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این دوره به صورت مجازی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوره تئوری در نیمه اول مهر و دوره عملی نیز در صورت صدور مجوز از سوی ستاد کرونا در نیمه دوم مهر برگزار می‌شود.

نوروزی، شرط سنی ثبت‌نام‌کنندگان را حداقل 20 سال بیان کرد و افزود: این دوره برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان دوره تئوری مربیگری کاراته تا 25 شهریور است، گفت: متقاضیان از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و هم‌اکنون نیز علاقه‌مندانی از سایر استان‌ها برای حضور در دوره تئوری مربیگری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید دانشگاهی و اساتیدی از اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در پایان، گواهی حضور در دوره به شرکت‌کنندگان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعطا خواهد شد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی استان در اول و دوم مهر گفت: این مسابقات، رقابت‌های انتخابی در رده‌های سنی پایه در بخش دختران و پسران است.

وی افزود: این مسابقات به عنوان انتخاب تیم ملی بوده و برگزیدگان به انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد که 17 مهر در تهران برگزار خواهد شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر