logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور دوستداران ورزش و مسئولان ورزشی استان

مراسم استقبال از قهرمانان تکواندوکار زنجانی برگزار شد/ کسب سه مدال رنگارنگ مسابقات آسیایی توسط نونهالان زنجانی

مراسم-استقبال-از-قهرمانان-تکواندوکار-زنجانی-برگزار-شد-کسب-سه-مدال-رنگارنگ-مسابقات-آسیایی-توسط-نونهالان-زنجانی

مراسم استقبال از تکواندوکاران قهرمان دومین دوره ی رقابت های نونهالان آسیا  ظهر امروز در مجموعه انقلاب زنجان برگزار شد

به گزارش موج رسا;  سه ورزشکار زنجانی به دومین دوره رقابت های نونهالان آسیا اعزام شده بودند که عملکرد هر سه نونهال کسب جایگاههای نخست تا سوم این رقابتها بود.

دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در کشور ویتنام با حضور ۱۹۰ ورزشکار از ۱۶ کشور  برگزار شد که تیم‌ملی کشورمان صاحب  ۱۹ مدال رنگارنگ ( ۱۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز) و کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها در هر دو گروه دختران و پسران شد.

در این رقابتها ورزشکاران کشورهای ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره‌جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ‌کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان در مدت دو روز به مصاف حرفان خود رفته اند که ورزشکاران زنجانی خوش درخشیدند و موفق به کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز این رقابتها شدند.

شایان رستمی اعزامی از استان زنجان در بخش کیوروگی و در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم توانست با پشت سر گذاشتن همه حریفان خود، مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

نگار عزیزی دیگر نماینده کشورمان از استان زنجان نیز در این بخش و در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم بعد از حضور در دیدار پایانی و فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به حریف قراق خود در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد و  پرستو زینالی سومین نماینده تکواندو زنجان در بخش پومسه نیز توانست مدال ارزشمند برنز را تصاحب کند.

در مراسم تجلیل از این  نونهالان قهرمان استان زنجان محمد علوی به‌عنوان مربی تیم کیوروگی پسران و نگار ملامددخانی نیز به‌عنوان سرمربی تیم پومسه دختران به عنوان افتخارات ورزشی استان مورد تجلیل مسئولان و دوستداران ورزش استان قرار گرفتند.
لازم به ذکر است  ملی‌پوشان دختر کشورمان برای دومین دوره متوالی مقام نخست رقابتها را از آن خود کرده اند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر