logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان خبر داد؛

رکود در بازار لوازم خانگی استان زنجان

رکود-در-بازار-لوازم-خانگی-استان-زنجان-
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان با اشاره به اینکه قیمت‌ لوازم خانگی در ۳ سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است گفت: با توجه به شرایطی که در استان حاکم بوده بازار لوازم خانگی در رکود کامل است.

سید محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در چند سال گذشته اتفاق افتاده کاهش قیمت لوازم خانگی تقریبا به این زودی اتفاق نمی افتد.

وی با تاکید براینکه توان مردم در خرید لوازم خانگی به دلیل بالا بودن قیمت‌ها بسیار پایین است تصریح کرد: بازار خرید فروش لوازم خانگی در استان زنجان بسیار ضعیف است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر رکود در بازار لوازم خانگی حاکم شده است عنوان کرد: مردم استان زنجان لوازم خانگی ضروری را خرید می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازار لوازم خانگی نیز همانند بازار سایر اقلام رونق ندارد بیان داشت: بالا رفتن قیمت اجازه بهای نیز بر افزایش قیمت لوازم خانگی تاثیر گذاشته است.

احمدی با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی در استان زنجان نیز همانند سایر استانها به شدت افزایش یافته است گفت: به عنوان مثال قیمت یک نوع یخچال در مدت چند سال گذشته از ۳ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته که این میزان افزایش قیمت‌ها از توان خانوارها خارج است.

وی با اشاره به اینکه رکود بازار لوازم خانگی مغازه‌داران اجاره‌نشین را با مشکل مواجه کرده است بیان داشت: متاسفانه قیمت لوازم خانگی در استان زنجان نوسان دارد و هنوز قیمت‌ها به ثبات واقعی نرسیدند که این موضوع نیز به دلایل مختلفی بستگی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان در ادامه با تاکید بر وضعیت استان زنجان در خصوص عرضه کالای قاچاق لوازم خانگی بیان کرد: کالای قاچاق لوازم خانگی در استان بسیار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت کالاهای داخلی به دلیل افزایش هزینه‌های تولید به شدت بالا رفته است ابراز کرد: بیشتر کالاهای لوازم خانگی که در بازار استان زنجان عرضه می‌شود وارداتی است.

احمدی همچنین به وضعیت احتکار کالا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال موردی از احتکار کالا در استان زنجان وجود نداشته و احتکار کلا به شدت کاهش یافته است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر