logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۳۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

همایش علمی- پژوهشی کنگره شهدای زنجان باید در سطح بالایی برگزار شود

همایش-علمی-پژوهشی-کنگره-شهدای-زنجان-باید-در-سطح-بالایی-برگزار-شود
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه همایش علمی – پژوهشی کنگره 3535 شهید استان زنجان باید در سطح بالایی برگزار شود، گفت: سپاه استان نسبت به اطلاع‌رسانی سراسری در جهت افزودن غنای همایش، آمادگی دارد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه هماهنگی کمیته علمی – پژوهشی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان اظهار داشت: اقدامات و کارهای خوبی در این کمیته انجام شده و جلسات هفتگی نیز برگزار شده اما موضوعی که مغوفل مانده این است که گزارش اقدامات به طور منظم به دبیرخانه ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه دریافت و داوری مقالات، اقدامی زمانبر در کمیته است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود این مقالات، تبدیل به یک کتاب شود تا به عنوان یک اثر مکتوب و ماندگار باشد.

طهماسبی با اشاره به تولید اپلیکیشن کنگره توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: اطلاعات جامع و کامل شهدای استان در دبیرخانه وجود دارد و سپاه استان آمادگی دارد تا این اطلاعات را در اختیار تولیدکنندگان این اپلیکیشن قرار دهد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در خصوص برگزاری همایش کمیته علمی – پژوهشی اظهار داشت: پخش مجازی این همایش می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی ابراز کرد: سپاه استان نسبت به اطلاع‌رسانی سراسری در جهت افزودن غنای همایش، آمادگی دارد تا همایش در سطح بالایی در کشور برگزار شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره شهدای زنجان فعال هستند که هر کدام بخش‌های مختلف کنگره را بر عهده گرفته‌اند.

*‌ تمام فعالیت‌های کمیته علمی – پژوهشی کنگره شهدای زنجان در قالب یک همایش برگزار می‌شود

علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و مسئول کمیته علمی – پژوهشی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان نیز در این جلسه گفت: از ابتدای ابلاغ مسئولیت کمیته به دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش بر این بوده که جلسات هفتگی به صورت منظم برگزار شود.

وی با بیان اینکه با توجه به جلسات برگزار شده، مقرر شد که تمام فعالیت‌های کمیته را ذیل یک همایش به عنوان «همایش بزرگداشت 3535 شهید استان زنجان» برده شود که طبق هماهنگی‌ها مقرر شد این همایش در 19 مهر سال جاری برگزار شود.

فیروزفر خاطرنشان کرد: فرآیندهای متنوعی از جمله جمع‌آوری مقالات و طرح‌های پژوهشی در این زمینه صورت گرفته است.

مسئول کمیته علمی – پژوهشی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه ماهیت کمیته به درستی هدفگذاری شده است، گفت: امیدواریم با برگزاری این همایش بتوانیم بخش کوچکی از دِین خود به محضر شهدا را ادا کنیم.

*‌ اپلیکیشن خط خون برای کنگره شهدا تولید می‌شود

سیدمجید امیرفخریان، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز با بیان اینکه این واحد دانشگاهی، فعالیت خود را با تولید اپلیکیشنی به نام «خط خون» از سال گذشته آغاز کرده است، گفت: اطلاعات جامع شهدای ابهر و خرمدره، احصا و بر روی اپلیکیشن آمده است.

وی افزود: اطلاعات شهدای سایر شهرستان‌ها نیز به مرور دریافت و در این اپلیکیشن قرار می‌گیرد.

امیرفخریان با اشاره به خصوصیات این اپلیکیشن خاطرنشان کرد: اپلیکیشن در 2 قسمت قابل جست‌وجو است که قسمت اول آن جست‌وجو به صورت شهرستان‌به‌شهرستان است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر اظهار کرد: قسمت دوم جست‌وجو به صورت نقطه‌ای (location) است یعنی در صورتی که فرد، لوکیشن گوشی همراه خود را روشن کند، اطلاعات مربوط به شهدای آن منطقه یا روستا نشان داده می‌شود.

وی گفت: شهدای استان در این اپلیکیشن، دسته‌بندی شده و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز در آن آمده است.

اعضای دیگر خاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات، پیشنهادات و اقدامات خود پرداختند که ارائه گزارش از روند برگزاری جلسات کمیته، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌های پژوهشی، فراخوان دریافت مقاله‌ها و طرح‌های پژوهشی، پیشنهاد دعوت از سخنرانان مختلف و یادگاران دفاع مقدس برای برگزاری همایش، برگزاری همایش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و مجوز حضور در همایش برای افرادی که 2 دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند از جمله آن‌ها بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر