logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۳۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

200 مزار شهید در روستاهای استان زنجان نیازمند ساماندهی است

200-مزار-شهید-در-روستاهای-استان-زنجان-نیازمند-ساماندهی-است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 200 مزار شهید در روستاهای استان زنجان در شهرستان‌های مختلف نیازمند ساماندهی است.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: یکی از درخواست‌های اساسی ما تا زمان کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان ساماندهی 100 درصدی گلزارهای شهدا توسط دستگاه‌های متولی است.

وی با بیان اینکه در 21 شهر استان زنجان ساماندهی مزار شهدا به صورت 100 درصدی به اتمام رسیده است، افزود: ساماندهی مزارهای شهدا در استان پیشرفت مطلوبی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 91 درصد مزارهای روستایی و شهری در استان زنجان ساماندهی و 8 درصد در دست ساماندهی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: برای ساماندهی مزار شهدا ضروری است بخشداران، دهیاران، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی به عنوان متولی ساخت المان‌ها مشارکت لازم را انجام دهند.

کاظمی با اشاره به اینکه طبق مصوبه استانی سازمان مدیریت و برنامه باید نسبت به تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی اهتمام کند، افزود: کارگره ساماندهی مزار شهدا با حضور معاون امور عمرانی استاندار زنجان برگزار می‌شود که تا کنون جلسات منظمی در این زمینه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تقسیم کار لازم بین دستگاه های اجرایی انجام شده است، ابراز کرد: دستگاه‌های متولی باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

این مسئول از سماندهی 100 درصدی مزارهای شهدای شهری و روستایی در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره خبرداد و گفت: تا زمان برگزاری کنگره مزار شهدای خدابنده نیز به صورت 100 درصد ساماندهی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر برخی مزارهای شهدای روستایی شهرستان‌های سلطانیه، ماهنشان، ایجرود، طارم و زنجان هنوز ساماندهی نشده است و 200 مزار باقی مانده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر