logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۳۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

روند انتخاب شهردار زنجان طبق قانون و با شفافیت دنبال می‌شود

روند-انتخاب-شهردار-زنجان-طبق-قانون-و-با-شفافیت-دنبال-می‌شود
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به انتخاب شهردار زنجان است و اینکه گفته می‌شود، شهردار در پشت پرده انتخاب می‌شود، گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم و طرح چنین مسائل از روی بی‌تقوایی است.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آخرین مهلت ارائه برنامه‌های نامزدهای نهایی شهرداری زنجان فردا (سه‌شنبه 16 شهریور) است.

وی با بیان اینکه تاکنون از بین گزینه‌های نهایی فقط آقای روح‌اله حسنی انصراف خود را به صورت کتبی به شورا اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: فردا و پس از اتمام مهلت ارائه برنامه‌ها مشخص می‌شود که در نهایت، چند نفر برنامه خود را به شورا ارائه می‌دهند.

حمزه‌لوپاک با بیان اینکه فرآیند بررسی شرایط گزینه‌های نهایی از سه‌شنبه هفته آینده (23 شهریور) آغاز می‌شود، افزود: تاکنون تصمیمی بر نحوه برگزاری جلسات بررسی گزینه‌ها اتخاذ نشده اما به احتمال زیاد به صورت غیرعلنی خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به انتخاب شهردار زنجان است و اینکه گفته می‌شود، شهردار در پشت پرده انتخاب می‌شود، گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم و طرح چنین مسائل از روی بی‌تقوایی است.

وی تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد و تمام موارد به صورت شفاف، مشخص است و نمی‌دانم پشت پرده یعنی چه؟!

حمزه‌لوپاک اظهار داشت: جلسه نهایی شورا برای انتخاب شهردار زنجان به احتمال زیاد به صورت علنی برگزار می‌شود اما در مجموع، تاکنون تصمیمی در این راستا گرفته نشده است.

به گزارش موج رسا؛ منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان قبل از آغاز به کار خود، فراخوانی برای انتخاب شهردار، منتشر کردند تا هر فردی که شرایط خدمت به مردم را در خود می‌بیند، داوطلب شده و شرایط وی در جلسات شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد که 55 نفر برای این فراخوان، رزومه داده بودند.

پس از بررسی شرایط متقاضیان در نهایت 8 گزینه برای شهرداری زنجان باقی ماند که از بین آن‌ها روح‌اله حسنی، انصراف خود را تاکنون اعلام کرده و باید منتظر ماند تا ببینیم چند نفر تا پایان مهلت مقرر، برنامه خود را به شورا ارائه می‌دهند.

هم‌اکنون گزینه‌های نهایی برای تصدی شهرداری زنجان شامل عباس راشاد، حسین عیوض‌زاده، جواد سروش‌مهر، عباس قنبری، سعید رفیعی، منصور سلطانی‌محمدی، محمد صحبتلو هستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر