logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۳۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مشکل بزرگ تیم ملی تعدد زیاد بازیکنان خوب است

مشکل-بزرگ-تیم-ملی-تعدد-زیاد-بازیکنان-خوب-است
کارشناس فوتبال گفت: عراق از کره جنوبی یک امتیاز گرفته است و مهم‌ترین مسئله‌ در بازی فرداشب این است که تیم عراق با این مربی جدید هلندی برای ما ناشناخته است.

به گزارش موج رسا; رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل سوریه اظهار داشت: در این بازی اگرچه پیروز شدیم اما بازی چشم‌نوازی ارائه نکردیم تیم ملی خیلی هماهنگ نبود هرچند به لحاظ نتیجه شروع خوبی داشتیم. سوریه به دنبال فوتبال نبود و بیشتر کارهای فیزیکی و درگیرانه انجام می‌داد. ما هم بعد از مدت‌ها در خانه خود میزبان حریف بودیم و به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: یکی از مشکلات تیم ملی تعدد بازیکنان خوب است و مربی می‌خواهد از همه این بازیکنان خوب استفاده کند و این یکی از مشکلات تیم ملی است که به اندازه دو تیم بازیکن خوب داریم. کادر فنی می‌خواهد از تمام لژیونرهایی که دعوت می‌کند به نحوی استفاده کند و آنها را راضی نگه دارد و این یکی از مشکلات تیم ملی و کادر فنی است. با این حال گل زیبایی به سوریه زدیم. کنترل و پاس طارمی به خوبی به جهانبخش رسید و او هم دروازه سوریه را باز کرد و سه امتیاز با ارزش را گرفتیم اما مقابل عراق باید قوی‌تر بازی کنیم زیرا مسابقه‌ای به مراتب سخت‌تر است.

این کارشناس فوتبال با اشاره به توانایی‌های تیم عراق عنوان کرد: عراق همیشه و به ویژه در سال‌های اخیر لقمه گلوگیری برای تیم ملی بوده و ما را اذیت کرده است. در مرحله قبلی در بازی رفت به عراق باختیم اما در بازی برگشت عراق را شکست دادیم و با چهار برد متوالی به این مرحله رسیدیم. در آن مسابقات تیم ملی هر چه از بازی‌ گذشت هماهنگ‌تر عمل کرد و موفق به شکست حریفان شد اما اکنون عراق سرمربی خود را تغییر داده و قطعاً تاکتیک مناسب‌تری را به کار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: عراقی‌ها هم مثل ما متعصب و جنگنده بازی می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند. اگر در این بازی بتوانیم عراق را شکست بدهیم و سه امتیاز را بگیریم همچنان صدرنشین گروه خواهیم بود و وضعیت خوبی در جدول پیدا می‌کنیم. عراق از کره جنوبی یک امتیاز گرفته است و مهم‌ترین مسئله‌اش در بازی فرداشب این است که تیم عراق با این مربی جدید هلندی برای ما ناشناخته است و قطعاً با برنامه‌تر از قبل فوتبال بازی خواهد کرد./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر