logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۳۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

جهادگران نباید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس فراموش شوند

جهادگران-نباید-در-برنامه‌های-هفته-دفاع-مقدس-فراموش-شوند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: جهادگران به ویژه نیروهای جهاد استان میراث انقلاب و دفاع هستند که نباید کنار زده شده و یا فراموش شوند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، اظهار داشت: بحث بیماری کرونا موجب نشود برنامه‌های هفته دفاع مقدس که باشکوه و پرافتخار است، تحت‌العشاع قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ضمن اینکه مراسم‌های هفته دفاع مقدس باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، افزود: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای است که نباید در آن بسته شود.

امام جمعه زنجان بیان داشت: هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "عاشورا یک روز بود بیش از یک هزار و 300 سال اسلام را زنده نگه داشته است، هشت سال دفاع مقدس باید 800 سال این انقلاب را سرپا نگه دارد".

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است در این ایام ادارات استان که دارای شهید، جانباز، رزمنده و آزاده هستند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی با ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل را برگزار کنند.

آیت‌الله خاتمی برضرورت مردمی برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به نقش نیروهای جهاد کمتر پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه آرمی از شهدا و جهاد در برنامه‌های استان زنجان دیده نمی‌شود، افزود: جهادگران میراث انقلاب و دفاع هستند که نباید کنار زده شده و یا فراموش شوند.

امام جمعه زنجان بیان داشت: استعمار با ملتی که دارای تاریخ و پیشینه بوده و احساس ریشه کند، نمی‌تواند مقابله کند چرا که ملت با ریشه سلطه نمی‌پذیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آنجایی که ریشه ملت قطع شود سعی می‌کند به هویت‌های دیگر خود را مرتبط کند، یادآور شد: انقلاب دارای هویت ملی، سیاسی است و عواملی که موجب ایجاد و نگه داری انقلاب شدند سرمایه‌هایی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان در ادامه این جلسه برضرورت انسجام بخشی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: رویکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس کنگره 3535 شهید استان زنجان است.

فتح‌الله حقیقی گفت: غبارروبی مزار شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار و دیدار با پیشکوستان در منزل در قالب طرح نهضت دیدار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی مراسم تجلیل از پیشکوستان با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان نوشته شده و این مراسم با سخنرانی آیت‌الله خاتمی برگزار شود.

این مسئول برضرورت محوریت مردمی برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: نیروهای جهاد نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشتند که باید برنامه‌هایی در این زمینه پیش‌بینی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر