logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۳۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

اختصاص 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی زنجان

اختصاص-82-میلیارد-ریال-تسهیلات-بلاعوض-برای-تکمیل-واحدهای-نیمه-تمام-روستایی-زنجان
بنیاد مسکن استان زنجان از اختصاص 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی استان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش موج رسا; رضا خواجه ای با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ساخت و بهسای مسکن روستاییان و کمک به اقشار کم درآمد، در طول یک سال گذشته، 82 میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب 100 امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی در سطح استان پراخت شده است.

خواجه ای ادامه داد: تعداد واجدان شرايطي كه پذيرش مي شوند زير پوشش قرار گيرند تا با استفاده از حساب 100 حضرت امام خميني(ره) براي تكميل واحدهاي مسكن روستايي خود اقدام كنند.

وی تصریح کرد: يك هزار و 337 متقاضي كه با استفاده از تسهيلات بهسازي نسبت به نوسازي منازل اقدام كردند و به دليل شرايط مالي موفق به اتمام آن نشده اند، شناسايي شدند و از تسهیلات بلاعوض استفاده نمودند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت تکمیل 324 واحد مسکونی نیمه تمام روستایی خبر داد و یادآور شد: جهت تکمیل این واحدهای مسکونی تسهیلاتی بالغ بر 45 میلیارد ریال ارائه شده است.

خواجه ای خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته 2 هزار واحد مسکن محرومین در سطح استان از سوی این نهاد و با همکاری بانک های عامل و اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان احداث و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی از اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد 5 درصد تا سقف 100 میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و و شهرهای زیر 25000 نفر خبر داد و گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبارسال 1400 در استان زنجان به تعداد 2725 واحد ابلاغ شده که از این تعداد 2244 واحد معادل 82 درصد نسبت به سهمیه ابلاغی معرفی به بانک و تعداد 455 فقره انعقاد قرارداد شده است.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر