logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۳۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

احتمال تاخیر در بازگشایی مدارس به دلیل شرایط شیوع کرونا در زنجان

احتمال-تاخیر-در-بازگشایی-مدارس-به-دلیل-شرایط-شیوع-کرونا-در-زنجان
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیماری کرونا در استان زنجان روند افزایش به خود گرفته است گفت: احتمال تعویق بازگشایی مدارس به دلیل شرایط شیوع کرونا در زنجان وجود دارد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد واکسیناسیون فرهنگیان اظهار کرد: در بخش واکسیناسیون فرهنگیان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در زنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کادر اداری و آموزشی و پشتیبانی آموزش  و پرورش در شهرستان زنجان آغاز شده است تصریح کرد: در واکسیناسیون کادر آموزشی آموزش و پرورش در زنجان مشکلی وجود ندارد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس منوط به این است که بخش قابل توجهی از مردم واکسینه شوند بیان کرد: بازگشایی مدارس با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان اتفاق می‌افتد که در این راستا تا به امروز هیچ مصوبه‌ای ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت زنجان قرمز بوده و روند افزایش روزانه بیماران مبتلا به کرونا مواجه هستیم افزود: وضعیت فعلی زنجان نگران کننده است که این احتمال وجود دارد که بازگشایی مدارس در زنجان با تاخیر اتفاق بیفتد.

عسگری با تاکید براینکه براساس بررسی‌های اولیه احتمال دارد بازگشایی مدارس در اول مهرماه در استان زنجان اتفاق نیفتد ادامه داد: فعالیت مراکز آموزشی در سطح شهرستان زنجان تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر بازگشایی مدارس اتفاق نیفتد آموزش‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجاز انجام می‌شود بیان کرد: عدم بازگشایی مدارس به منزله تعطیلی آموزش نیست و دانشگاه‌های نیز همانند مدارس بستگی به مجوز ستاد کرونا استان دارد و بازگشایی آن با تصمیم ستاد کرونا استان اتفاق می‌افتد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه واکسیناسیون اساتید دانشگاه‌ها نیز در زنجان انجام شده است افزود: واکسیناسیون دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به پایان رسیده است.

وی با تاکید براینکه مقدمات کار برای واکسیناسیون دانشجویان مقاطع دوره کارشناسی و کاردانی انجام شده است اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اتمام واکسیناسیون دانشجویان در این مقاطع تا ابتدای مهرماه انجام شده است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر