logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۳۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

مانع زدائی مهمترین اولویت سپاه استان زنجان در اجرای پروژه‌ها

مانع-زدائی-مهمترین-اولویت-سپاه-استان-زنجان-در-اجرای-پروژه‌ها
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی پای کار تحقق شعار با عنوان تولید، پشتبیانی و مانع زدائی هستند.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال‌های گذشته همواره موانعی بر سر تولید وجود داشته است که مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان سال تولید، پشتبیانی‌ها و مانع زدائی‌ها از دستگاه‌های اجرایی مطالبه مانع زدائی در امر تولید دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود بر سر راه تولید با تدبیر مقام معظم رهبری حل می‌شود، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و سپاه استان زنجان در این زمینه تلاش می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و دستگاه‌های دولتی در راستای مانع زدائی و پشتیبانی از تولید گام‌هایی که برداشته‌اند که می‌تواند در این زمینه مثمر ثمر باشد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در سطح کشور نیز حرکت‌های خوبی برای تحقق شعار سال آغاز شده است و بسیج در کنار اقشار مختلف حضور دارد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه استان با اطلاع رسانی و اجرای پروژه‌های مختلف در راستای تحقق شعار سال گام بر می‌دارد، افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی همکاری کرده و شعار سال را محقق کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر