logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۳۰۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه هفته پر واکسنی خواهد بود

۱۱-تا-۱۹-شهریور-ماه-هفته-پر-واکسنی-خواهد-بود
دستیار وزیر امور خارجه با اعلام این‌که ۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه هفته پر واکسنی خواهد بود، گفت که فردا (پنجشنبه) ۱۱ شهریور ماه پنج میلیون دُز واکسن فوق برنامه وارد کشور خواهد شد.

به گزارش موج رسا; «رضا زبیب» دستیار وزیر و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) ۱۰ شهریور ماه در توئیتی نوشت:‌ با همت همکاران، کمک وزارت بهداشت و لطف خدا، فردا (پنجشنبه) ۱۱ شهریور ماه پنج میلیون دُز  واکسن فوق برنامه می‌رسد.

 
وی افزود:‌ ۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه هفته پر واکسنی خواهد بود. تلاش برای واردات بیش از ۱۲ میلیون دُز ادامه دارد.
 
زبیب همچنین در توئیت دیگری نوشت: مقامات ارشد و مدافعان سلامت در وزارت بهداشت در حال تدبیر هستند. تلاش برای واردات بیشتر هم در این جهت است.
 
*  هر واکسنی بتوانیم وارد می‌کنیم
 
وی در پاسخ به یکی از کاربران توئیتر نیز خاطرنشان کرد:‌سینوفارم تایید سازمان بهداشت جهانی را دارد و در ده‌ها کشور استفاده می‌شود. ولی همیشه نوشتم که هر واکسنی بتوانیم وارد می‌کنیم.
 
دستیار وزیر خارجه پیش از این در توئیتی نوشته بود: ادعای مغرضانه در مورد واکسن ووهان، دروغی بزرگ و کثیف است. سینوفارم تا امروز فقط یک واکسن کووید و یک قیمت دارد. اینکه یک‌ بِرَند واکسن کجا تولید شود، موضوعیت ندارد، چنانکه استرازنکا هم از سه کشور وارد شد.تا امروز واردات از پکن بوده اما مثل همیشه،از هر جا وزارت بهداشت تایید کند، وارد می شود./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر