logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۳۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

عذرخواهی آرمات از مردم ایران

عذرخواهی-آرمات-از-مردم-ایران
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل صعود نکردن شاگردانش به فینال رقابت‌های قهرمان جهان، تاکید کرد: بازیکنان ایران در بازی فردا برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.

به گزارش موج رسا;  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل لهستان با نتیجه سه بر یک شکست خوردند تا فردا برای کسب مقام سومی مقابل روسیه بازی کنند.

 
مسعود آرمات سرمربی ایران علت این شکست را بی‌ارتباط با بی‌تجربگی شاگردانش نداست و افزود: لهستان بهتر از ما بازی کرد. به این تیم تبریک می‌گویم. آن‌ها نسبت به ما هماهنگ‌تر بودند و ما هم اشتباهات بیشتری مقابل حریف داشتیم. بی‌تجربگی بازیکنان هم عاملی شد تا درنهایت بازی را واگذر کنیم.
 
وی با تایید بر این که تیم ایران در بازی امروز مشکل حمله داشت، گفت: در دریافت اول دچار مشکل بودیم و طبیعتا در حمله هم به مشکل برخوردیم.
 
آرمات بازی شتاب‌زده بازیکنانش را هم به سن کم آن‌ها مرتبط دانست و تصریح کرد: در این سن بازیکنان عجول هستند. ما هر چقدر آن‌ها را به آرامش دعوت کردیم، نشد. بازیکنانم قصد داشتند باخت گذشته مقابل لهستان را جبران کنند و به همین دلیل در بازی تصمیمات عجولانه‌ای گرفتند. ضمن این که این اولین تجربه بازی رسمی آن‌ها بود.
 
او دلیل نوسان در بازی ایران مقابل دو تیم لهستان و آرژانتین را هم این‌طور بیان کرد: سیستم بازی این دو کشور با هم متفاوت است. همین تفاوت هم باعث شد موفق به مهار تیم آرژانتین شویم، اما برابر لهستان آنالیزهایمان در زمین اجرا نشد.
 
آرمات در پاسخ به این سئوال که چرا پاسورها از حرکت پایپ در بازی استفاده نکردند، گفت: چون دریافت اول نمی‌رسید نمی‌توانستیم پایپ انجام دهیم.
 
سرمربی ایران داوری بازی را هم بسیار ضعیف ارزیابی کرد و گفت: با این حال چون بازی را واگذار کردیم نمی‌خواهم در این خصوص زیاد صحبت کنم که نگویند باختش را به گردن داور انداخت. باخت امروز به گردن من بود.
 
او اما قصد دارد در تیمش را طوری کوچ کند که بازی روان‌تری مقابل روسیه داشته باشند. آرمات گفت: با روسیه روان‌تر بازی می‌کنیم تا بتوانیم روی سکو برویم. این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای من و بازیکنانم برخوداراست. امیدوارم مقابل روسیه بهترین عملکرد را داشته باشیم و به مدال برنز برسیم. ما تلاش کردیم که به فینال برسیم اما نشد. از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر