logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۳۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۲۳۵ میلیارد ریال تسهیلات تثبیت اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید استان زنجان

پرداخت-۲۳۵-میلیارد-ریال-تسهیلات-تثبیت-اشتغال-توسط-صندوق-کارآفرینی-امید-استان-زنجان
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات جهت تثبیت اشتغال به میزان 294 فقره تسهیلات به مبلغ 235 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش موج رسا; علی عبداللهی در مراسم افتتاح طرح تولیدی در ابهر که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید برگزار شد ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال اظهار داشت: طی این مدت ۵۴۳ فقره طرح به مبلغ ۵۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط این صندوق، پرداخت شده است.

وی افزود: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات جهت تثبیت اشتغال به میزان 294 فقره تسهیلات به مبلغ 235 میلیارد ریال بوده است.
عبداللهی ادامه داد: عملکرد استان در تسهیلات ضروری نیز پرداخت 1653 فقره تسهیلات ضروری با اعتباری به مبلغ  62 میلیارد ریال طی یک سال اخیر بوده است.
اصحابی در ادامه ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: با توجه به حمایت تبصره ۱۸ بند الف قانون بودجه در هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، امیدواریم شاهد انعقاد تفاهمنامه‌هایی باشیم که روند کارآفرینی را تسریع کرده و موجب جهش در کسب و کار باشیم.
به گزارش موج رسا؛ این طرح تولیدی توسط شرکت شیرین شقایق ابهر با حضور ویدئوکنفرانسی دکتر نوراله‌زاده (مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید)، اصحابی (عضو هیات‌مدیره)، آخوندزاده (مدیر منطقه ۲ کشوری)، عبداللهی (مدیر استان) بابائی‌مهر (معاون منطقه ۲) و جمعی از روسای ادارات استانی و شهرستانی، افتتاح شد.
این طرح با تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید و با مجموع سرمایه‌گذاری ۶۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن برای ۲۶نفر، اشتغال مستقیم ایجاد شد.
همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با این افتتاح، تعداد ۷ طرح اشتغال روستایی با اعتباری به مبلغ ۷۶ میلیارد ریال به صورت نمادین از مجموع طرح‌های حمایت مالی شده توسط صندوق کارآفرینی امید نیز به بهره‌برداری می‌رسد.// آ
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر