logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۲۹۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

قیمت لاستیک و روغن مشکلات رانندگان را مضاعف کرده است

قیمت-لاستیک-و-روغن-مشکلات-رانندگان-را-مضاعف-کرده-است
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: قیمت لاستیک و روغن مشکلات رانندگان را مضاعف کرده و افزایش نرخ کرایه مشکلی را حل نکرده است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل حذف ارز دولتی، در حال حاضر لاستیک به صورت آزاد توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال حدود 100 حلقه لاستیک برای رانندگانی اختصاص یافت که به بندر امام خمینی (ره) برای برای تخلیه بار اعزام شدند، افزود: هیچ نوع توزیعی از نوع ارز دولتی در استان انجام نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروش لاستیک از طریق سامانه و تحت کنترل سازمان صمت پیگیری می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: در شهرستان‌های طارم، زنجان، ماهنشان، دندی، خرم‌دره قیدار و ایجرود مراکز فروش لاستیک فعال هستند.

مدقالچی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه امسال نرخ کرایه 30 درصد افزایش یافت، افزود: در بخش لاستیک نرخ با ارز دولتی 4 هزار و 200 هزار تومانی به 22 هزار تومان رسیده است که این امر موجب گرانی لاستیک در کشور شده است.

وی با بیان اینکه در تیرماه امسال نیز قیمت روغن افزایش یافت و موجب شد تا رانندگان با مشکلات بیشتری مواجه شوند، افزود: در حال حاضر لاستیک با ارز آزاد و نیمایی خریدار می‌شود که این امر به رانندگان فشار مضاعفی را به وارد آورده است.

این مسئول بیان داشت: در سال گذشته دو بار نرخ کرایه افزایش یافت اما امسال هنوز این افزایش اتفاق نیفتاده است و ممکن است در نیمه دوم افزایش نرخ را شاهد باشیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر