logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۲۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

آمادگی 40 گروه برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان

آمادگی-40-گروه-برای-دیدار-با-خانواده‌های-شهدای-استان-زنجان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 40 گروه برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان آماده سازی شده است.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 130 هزار اسناد و مدارک توسط بنیاد شهید استان زنجان تحویل دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه مصاحبه والدین شهدا در حال انجام بوده و برخی نیز تحویل دبیرخانه شده است، افزود: اقلام تبلیغی، محتوایی و چند رسانه‌ای نیز تحویل دبیرخانه کنگره شهدا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه 600 خانواده شهید استان زنجان خارج از استان زندگی می‌کنند، ادامه داد: اسناد و مدارک این شهدا نیز از استان های مختلف تحویل دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان زنجان شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار با خانواده‌های 3535 شهید استان زنجان را یکی از کارهای ویژه کنگره 3535 شهید استان برشمرد و گفت: قرار است یک تندیس متحدالشکل با حضور مدیران استان زنجان به این خانواده‌ها تقدیم شود.

کاظمی با اشاره به اینکه 40 گروه برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اقدام نهایی باید از سوی دفتر سیاستگذاری دبیرخانه کنگره شهدای استان انجام شود.

وی گفت: محتوای دیدارها و هماهنگی با خانواده شهدا از سوی بنیاد شهید استان زنجان انجام می‌شود، افزود: از خانواده شهدا در شهرها، روستاها، بخش‌ها و خارج از استان با حضور نمایندگانی از استانداری، دستگاه‌های اجرایی، سپاه و بنیاد شهید بازدید می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دیدارها با مجوز ستاد کرونای استان زنجان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر