logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۲۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رگبار پراکنده در سواحل شمالی

رگبار-پراکنده-در-سواحل-شمالی
سازمان هواشناسی، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اعلام کرد:‌ آسمان تهران طی چهار روز آینده صاف، گاهی با وزش باد و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود و در لین روزها، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم خواهد بود.

به گزارش موج رسا; سازمان هواشناسی، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اعلام کرد:‌ روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر  رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه این هفته در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است، به جز در ارتفاعات گیلان، هرمزگان، مازندران و خوزستان، همچنین جنوب سیستان و بلوچستان نیز رگبار پراکنده پیش‌بینی شد.

در ۳ روز آینده در برخی ساعات در شرق و جنوب‌ شرق کشور به ویژه خراسان جنوبی و زابل، وزش باد شدید گاهی گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

در این سه روز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم خواهد بود.

از فردا تا پایان هفته در اغلب نقاط کشور افزایش نسبی دما را داریم،‌

در ۴ روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.

آسمان تهران طی چهار روز آینده صاف، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۴ درجه و ۲۵ درجه بالای صفر خواهد بود.

امروز نیز اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۱۱ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر