logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۲۹۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بسیج، نماد خدمت بی‌منت برای جامعه است

بسیج،-نماد-خدمت-بی‌منت-برای-جامعه-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بسیج، نماد خدمت بی‌منت برای جامعه است که در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدم‌های بزرگی برداشته است.

به گزارش موج رسا; آیت‌اله علی خاتمی امروز در رزمایش طرح شهید سلیمانی در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌خصوص شهدای دولت و قدردانی از زحمات تمام افرادی که در گوشه و کنار کشور با نام‌ها و عناوین مختلف برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت هستند، اظهار داشت: شاید بتوان گفت که ویروس کرونا نیز از ابعاد و زوایای مختلف، یکی از امتحانات عرصه زندگی بشری است.

وی با بیان اینکه بیش از 1.5 سال است که دنیا با ویروس کرونا درگیر است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدافعان سلامت از همان روزهای اول شیوع این ویروس منحوس با سربلندی و با تمام قدرت و توان وارد میدان شدند و نیروهای بسیجی نیز از همان روزهای اول برای گندزدایی مناطق و سپس با اجرای طرح بسیار ارزشمند شهید سلیمانی در کنار مدافعان سلامت در هر جایی که زمینه، فراهم بوده خدمت کرده‌اند.

آیت‌اله خاتمی با بیان اینکه سدّ ممنوعیت فروش واکسن به ایران با تلاش دانشمندان خودمان شکست و واکسیناسیون کرونا با سرعت خیلی خوبی در گوشه و کنار کشور شروع شده است، افزود: بسیجیان در استان زنجان از همان روزهای اول در قالب طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون و همچنین امروز نیز با طرح رزمایش خودرویی برای مبارزه با ویروس کرونا کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همانطور که بسیجیان در طرح شهید سلیمانی، کوچه‌به‌کوچه و خانه‌به‌خانه می‌رفتند در این عرصه نیز تلاش خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه استان زنجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون همواره بین 3 تا 4 هفته دیرتر از کشور، درگیر موج‌ها شده است، گفت: این امر، فرصت خوبی برای کادر درمانی و پزشکی و مدیران م سئولان مربوطه بود که تمهیداتی اندیشیدند.

وی اظهار داشت: در همین زمینه، کارهایی در زنجان انجام شد که پایلوت کشوری شد ضمن اینکه میانگین آمار فوتی در کل کشور 2.4 درصد است که این آمار در استان زنجان 1.2 درصد است که خوشخبتانه در این زمینه نیز بسیجیان وارد عرصه شدند.

آیت‌اله خاتمی خاطرنشان کرد: بسیج، نماد خدمت بی‌منت برای جامعه است که در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز قدم‌های بزرگی برداشته است.

به گزارش موج رسا؛ واکسیناسیون خودرویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در کانون امام علی(ع) امروز در قالب رزمایش طرح شهید سلیمانی و با اسم رمز «یا زینب(س)» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسئولان استان آغاز به کار کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر