logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۲۹۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با موح رسا:

دولت سیزدهم به موضوع عدم اعتماد به غرب واقف است

دولت-سیزدهم-به-موضوع-عدم-اعتماد-به-غرب-واقف-است
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مذاکرات طولانی و متعددی با غربی‌ها انجام شده است که ماحصل آن برجام بوده و سودی برای کشور نداشته است.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی غربی‌ها همواره دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها به مسئولان تذکر دادند که به غربی‌ها اعتماد نکنند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی دشمن درجه یک انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: در برخی از دولت‌ها به این موضوع توجه نشده است و مشکلات عدیده‌ای را برای کشور به وجود آورده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان بیان داشت: تا کنون اعتماد به غرب هیچ سود و عایدی برای نظام اسلامی نداشته است و باید از سوی مسئولان به این موضوع توجه شود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مذاکرات طولانی و متعددی با غربی‌ها انجام شده است که ماحصل آن برجام بوده و سودی برای کشور نداشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه مذاکرات بی‌نتیجه نشان می‌دهد که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند، یادآور شد: باید این موضوع برای مسئولان نظام اسلامی درس و عبرت باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به موضوع عدم اعتماد به غرب واقف است و رئیس جمهور منتخب در دوران انتخابات و تبلیغات همواره بر منافع ملی تاکید کرده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه اصلی و نگاه دولت جدید به شرق و کشورهای همسایه است، یادآور شد: امیدواریم نگاه به همسایگان، منطقه و کشورهای غیر متخاصم منافع نظام اسلامی را تامین می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: دولت جدید نیز در این مسیر و اهداف حرکت خواهد کرد که این موضوع می‌تواند منافع نظام اسلامی را تامین کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر