logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۲۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان خبرداد

آغاز مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان

آغاز-مرحله-پنجم-طرح-شهید-سلیمانی-در-استان-زنجان
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان آغاز می‌شود.

محسن سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای اجرای مرحله پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی، رزمایش افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی و واکسیناسیون خانه به خانه آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اجرایی می‌شود، افزود: در این مرحله توزیع بسته‌های معیشتی نیز به صورت هوشمند خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: واکسیناسیون خودرویی از فردا ساعت 10 صبح با حضور سردار کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان آغاز به کار کرده و در این مرحله از طرح شهید قاسم سلیمانی واکسیناسیون خانه به خانه نیز اجرایی شده و بسیجیان نسبت به واکسیناسیون اقدام می‎کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان با بیان اینکه تشدید فعالیت تیم های نظارتی از ویژگی های این مرحله طرح شهید سلیمانی است، افزود: در حال حاضر 600 نفر در تیم های نظارتی فعالیت دارند.

سهندی با اشاره به اینکه پخش ماسک در بین مردم، مغازه داران و اصناف از جمله برنامه های این مرحله طرح شهید سلیمانی است، عنوان کرد: تشدید فعالیت های مرکز ایزالاسیون هتل سپهر زنجان از دیگر برنامه های این مرحله طرح شهید سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی امام علی (ع)، شهید باکری، شهید عیوضعلی حسنی و حوزه شهید صدوقی در این مرحله در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه ویژگی خاص این مرحله انجام واکسیناسیون خانه به خانه است، افزود: این گروه‌ها با مراجعه به افرادی که در گروه‌های سنی اعلام شده هستند اما برای واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند، کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان تصریح کرد: بسیج خواهران نیز در بخش‌های مراقبت و رهگیری فعالیت کرده و مسئول تماس با افرادی هستند که برای واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر