logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۲۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

برخورد دو دستگاه اتوبوس و پژو پارس 26 مصدوم برجای گذاشت

برخورد-دو-دستگاه-اتوبوس-و-پژو-پارس-26-مصدوم-برجای-گذاشت
جانشین پلیس راه استان زنجان از برخورد دو دستگاه اتوبوس و پژو پارس با یکدیگر در زنجان خبرداد و گفت: این حادثه 26 مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از برخورد سه دستگاه خودرو در محور زنجان- قزوین خبرداد و اظهار کرد: این حادثه در اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودرو پژو پارس رخ داد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ فوتی نداشت تصریح کرد: نیروهای پلیس راه بلافاصله بعد از دریافت خبر حادثه به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر 5 اتوبان زنجان- قزوین رخ داده بود ابراز کرد: دو دستگاه اتوبوس در مسیر تهران به آذربایجان شرقی در حرکت بودند که این حادثه رخ داده است.

وی با تاکید براینکه یکی اتوبوس‌هایی که از تهران به میانه در حرکت بوده مقصر وقوع این حادثه اعلام شده است اظهار داشت: اتوبوسی که علت حادثه بوده بعد از برخورد با پژوه پارس با یک اتوبوس دیگری برخورد کرده و موجب وقوع این حادثه شده است.

میناخانی با اشاره به اینکه این حادثه 26 نفر مصدوم برجای گذاشت ادامه داد: حدود 21 نفر از مصدومان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند و 17 نفر از مصدومان حادثه سرپایی مداوا شدند.

وی با تاکید براینکه 4 نفر از مصدومان حادثه در بیمارستان بستری شدند ادامه داد: این حادثه شب گذشته حوالی ساعت 3 رخ داده است./ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر