logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۲۹۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اتاق بازرگانی زنجان در گفت‌وگو با موج رسا;

استعداد‌های بخش کشاورزی استان زنجان مغفول مانده است

استعداد‌های-بخش-کشاورزی-استان-زنجان-مغفول-مانده-است
معاون مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به استعداد‌های بخش کشاورزی استان مغفول مانده است گفت: استان زنجان در بخش کشاورزی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد اما متاسفانه این حوزه به دلیل نبود حمایت‌های دولتی مغفول مانده است.

حسین افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع ضعف جذب سرمایه‌گذار در استان زنجان اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی زنجان بعد از 13 سال پیگیری مصوب شد اما مسئولان اعلام کنند که در راستای جذب سرمایه گذار در این بخش چه اقداماتی انجام دادند؟!

وی به ظرفیت‌ها و استعداد‌های حوزه کشاورزی استان اشاره و تصریح کرد: با وجود این ظرفیت در استان زنجان یک صنایع غذایی معتبر در استان زنجان وجود ندارد.

معاون مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه محصولات تولیدی استان زنجان در حوزه کشاورزی مدیریت نشده است افزود: صنایع تبدیلی با برند معتبر در استان زنجان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در جذب سرمایه‌گذار ضعیف عمل می‌شود تصریح کرد: این کار باعث می‌شود سرمایه‌گذاران استان قزوین را مقصد سرمایه‌گذاری خود به جای زنجان ترجیح می‌دهند.

افشاری با تاکید براینکه اگر از سرمایه‌گذاران حمایت و استقبال شود قطعا جذب سرمایه‌گذار اتفاق می‌افتد ادامه داد: متاسفانه در استان زنجان سرمایه‌گذاران را تحویل نمی‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: کاهش بروکراسی اداری بزرگترین حمایت برای سرمایه‌گذاران و حداقل حمایت بخش دولتی است که این کار هم در استان زنجان اتفاق نمی‌افتد.

معاون مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران انتظار دارند بخش دولتی در طول فعالیت کنار سرمایه‌گذاران بوده و حمایت‌ها نیز به صورت مستمر باشد که امیدواریم این رویکرد بعد از این در استان زنجان اتفاق بیفتد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر