logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۲۹۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

سجادی: بازدید از فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار ماست

سجادی:-بازدید-از-فدراسیون‌های-ورزشی-در-دستور-کار-ماست
وزیر ورزش و جوانان گفت: اکنون رسیدگی به مسابقات مهمی که در پیش داریم و بازدید از فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار ماست.

به گزارش موج رسا; سیدحمید سجادی، وزیر جدید ورزش و جوانان کشورمان که در اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت دولت مراحل اخذ رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی را روز چهارشنبه طی کرد. قبل از شروع صحبت‌هایم به نمایندگان محترم مردم در مجلس خسته نباشید می‌گویم که روز‌ها و هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتند. ما هم برای حضور در کمیسیون‌های تخصصی، اصلی و فرعی، نشست‌ها، مذاکرات و فراکسیون‌ها در خدمت آن‌ها بودیم. در ۳، ۴ روز گذشته هم مراحل بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم و رای اعتماد به آن‌ها انجام شد که صلاحیت من به عنوان آخرین وزیر پیشنهادی بررسی شد.

او در ادامه صحبت‌هایش بیان داشت: طبق دستور رئیس جمهور محترم، قرار شد از فردا کارمان را آغاز کنیم. وقتی شنیدم اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز کشورمان در رده‌های سنی مختلف درحال برگزاری است و کمتر از ۱۰ روز دیگر این تیم‌ها به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند، نگران شدم که در روز‌های آینده درگیر کار‌ها و برنامه‌های دیگری شوم و نتوانم خدمت جوان فعال در تیم‌های ملی تنیس روی میز برسم. به همین دلیل فرصت را غنیمت شمردم و با اجازه از علی‌قارداشی (رئیس فدراسیون تنیس روی میز) به اردوی تیم‌های ملی سر زدیم. بازدید خوبی از اردو داشتیم و صحبت‌های خوبی مطرح شد. تنیس روی میز رشته مفرح و محبوبی‌ست که زمینه همگانی دارد و در دوران همه‌گیری کرونا، این قابلیت را دارد که در آپارتمان‌ها، پارک‌ها و دیگر اماکن هم مورد استفاده قرار بگیرد.
 
سجادی در این‌باره تصریح داشت: خیلی‌ها به تنیس روی میز علاقه دارند و میز مخصوص این ورزش در تمام مدارس بوده. خدا را شکر در چند دوره اخیر المپیک و دیگر مسابقات معتبر قاره‌ای و جهانی نماینده داشتیم و در آسیا حرف‌هایی برای گفتن داریم. وقتی از علی‌قارداشی شنیدم که برخی از بازیکنان تنیس روی میز ایران لژیونر هستند، خیلی خوشحال شدم. در تیم‌های آسیایی و اروپایی نماینده داریم و سهرابی قرار است که ماه آینده عازم اشتوتگارت شود و این اتفاق مایه افتخار و خوشحالی ماست.
 
وزیر جدید ورزش و جوانان کشورمان اذعان داشت: در چشم بر هم زدنی ۳ سال می‌گذرد و المپیک پاریس آغاز می‌شود. من امیدوارم که در المپیک آتی بیش از یک سهمیه انفرادی به دست بیاوریم و بازیکنان ما شایستگی کسب سهمیه تیمی المپیک را داشته باشند. امیدوارم اکنون که دولت مردمی جدید شکل گرفته و هدفش تحول در حوزه‌های گوناگون است، به امید خدا و یاری همکارانم زمینه‌های پیشرفت ورزش در حوزه‌های قهرمانی، همگانی و تعلیم و تربیت را فراهم کنیم. یکی از کار‌های مهم ما در روز‌های آینده بازدید از فدراسیون‌های ورزشی و آشنایی با مسائل روز آن‌هاست.
 
او درباره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هم عنوان داشت: برای کاروان اعزامی کشورمان به توکیو آرزوی موفقیت می‌کنم. امروز تیم ملی بسکتبال با ویلچر ما بازی دارد که در دوره‌های قبلی حقش را پایمال کردند و به همین خاطر یکی، ۲ دوره از پارالمپیک دست خالی برگشت.
 
سجادی درباره برنامه هایش در وزارت ورزش گفت: اکنون رسیدگی به مسابقات مهمی که در پیش داریم و بازدید از فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار ما است. گزارش‌هایی که از فدراسیون ها، ادارات کل، انجمن‌های ورزشی، مجموعه وزارت ورزش و معاونان آن می‌گیریم را بررسی و سپس برنامه‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کنیم./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر