logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۲۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

روکش آسفالت معابر اصلی شهر زنجان با قراردادی به ارزش 30 میلیاد تومان اجرا می‌شود/ خللی به فعالیت‌های شهرداری وارد نشده است

روکش-آسفالت-معابر-اصلی-شهر-زنجان-با-قراردادی-به-ارزش-30-میلیاد-تومان-اجرا-می‌شود-خللی-به-فعالیت‌های-شهرداری-وارد-نشده-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: قرارداد روکش آسفالت معابر اصلی شهر مانند بزرگراه ۲۲ بهمن، خیابان خرمشهر و کمربندی خیام به ارزش تقریبی 30 میلیارد تومان منعقد شده و در حال انجام است.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با تغییر اعضای شورا و شهردار، خللی به فعالیت‌های شهرداری زنجان وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند سبزه‌میدان، محور پادگان، دوربرگردان پل گلشهر و کف‌سازی بازار زنجان در حال اجرا بوده و جلسات مختلفی نیز در این زمینه برگزار شده است.

مرادلو افزود: در این رابطه، بازدیدهای متعددی از پروژه‌های شهر و همچنین تمام واحدهای مختلف شهرداری انجام شده و جلساتی با معاونان شهردار و شهرداران مناطق 4 گانه برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص آسفالت‌ریزی در سطح شهر گفت: قرارداد روکش آسفالت در معابر اصلی شهر مانند بزرگراه ۲۲ بهمن، خیابان خرمشهر و کمربندی خیام به ارزش تقریبی 30 میلیارد تومان (4 منطقه) منعقد شده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در عین حال هم اکیپ‌های پیمانکاری و هم امانی نیز نسبت به لکه‌گیری معابر در تمام سطح شهر اقدام می‌کنند.

به گزارش موج رسا؛ با تحلیف اعضای دور ششم شورای اسلامی شهر زنجان در 14 مرداد سال جاری، منصور سلطانی‌محمدی با 6 رای از مجموع 9 رای اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب شد و شورا نیز با بررسی رزومه و سوابق کاری متقاضیان در حال انتخاب شهردار زنجان است.

حسین حمزه‌لوپاک، سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان پیش از این به خبرنگار موج رسا؛ گفته بود: انقلابی‌گری، جوان‌گرایی، روحیه فسادستیزی، آشنایی با مدیریت شهری، داشتن برنامه مدوّن، تعاملات خوب با مردم و رسانه‌ها، همراهی و همکاری با شورا از مهمترین ملاک‌های در نظر گرفته شده برای شهردار زنجان است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر